|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 21:18, 01 Gru 2012 Temat postu: Zawór wydechowy 125-200 |
|
|
Prosty poradnik specjalnie dla kolegi z forum.
Pierwsze co to możesz sprawdzić czy regulacja zaworu działa poprawnie.
Nie trzeba przy tym wymieniać żadnych uszczelek.
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Odkręć nakrętkę, pod nią powinna być miedziana podkładka uszczelniająca.
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Odkręć śrubę nr 1 klucz 8
2. Poluzuj śrubę nr 2
3. Odkręć śrubę nr 3 klucz 19
[link widoczny dla zalogowanych]
Powinny tu być podkładki o łącznej grubości 4,6mm oraz oring(dokładne wymiary oryginalnych podkładek: 2x 8X12X2,3 i oringu 2X16X0,6
Ja osobiście założyłem byle jakie pasujące podkładki o tej grubości)
To by było na tyle w sprawdzeniu
. Jeżeli ich nie masz zawór prawdopodobnie wcale nie działał, jeżeli masz to przechodzimy do wspomnianego elementu nr 57
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wymiany tego elementu najpierw trzeba wykonać wszystkie powyżej wymienione czynności.
Następnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Odkręcamy wszystkie śruby które znajdują się w zaznaczonych miejscach(nie trzeba odkręcać dekla sprzęgła co oszczędzi uszczelkę)
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Wyjmujemy odśrodkowy system otwierania zaworu jak na zdjęciu
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Odkręcamy śrubę widoczną na zdjęciu kluczem 10, wyjmujemy element nr 57 i sprawdzamy jego zużycie. W moim 12letnim kacie wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Był by bardziej ale w moim brakowało właśnie podkładek pod regulacją i zawór wg nie działał. Wstawiłem nowy element i wygląda niewiele lepiej po kilkudziesięciu godzinach.Im bardziej okrągły jest ten element tym lepiej.
Jego zużycie w większości spowodowane jest tym że cały mechanizm zaworu umieszczony w cylindrze ciężko chodzi.
Mam nadzieje że się przyda i naprawa zaworu mile zaskoczy wzrostem mocy(Ja prawie glebę zaliczyłem jak mi się pierwszy raz zawór uruchomił gdy byłem w zakręcie)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Śro 22:33, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:18, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Stary, gdy tylko zagościsz w Stolicy to masz duże piwo u mnie.
Dobry poradnik, zaraz lecę do garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:38, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko kiedyś wpadnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Śro 21:28, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeży/udostępni ktoś obrazki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:34, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Postaram sie je odzyskać choć może być problem D;
OO stara płyta CD i są surowe bez edycji zaraz je ogarne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Śro 21:44, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fahrenheit
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:28, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Warto by było i to gdzieś podczepić bo mi to bardzo pomogło i wymieniłem/ustawiłem wszystko bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:35, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Gotowe muszę sobie zapisać te foty w razie kolejnego skasowania z serwera :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 6:39, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wrzuć na bike pics foty i na serwer google
Temat przyklejony )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper
Gość
|
Wysłany: Czw 21:43, 23 Sty 2014 Temat postu: element nr 57 |
|
|
ile kosztuje ten element nr 57?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:19, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tak cięzko wpisac w ktmsklep.pl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper
Gość
|
Wysłany: Sob 16:49, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tego elementu nie ma w katalogu części na tej stronie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 18:10, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Polecam te stronę do wyszukiwania nr katalogowych:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tę do sprawdzenie ceny:
[link widoczny dla zalogowanych] ew ktmsklep.pl
Info o elemencie:
Numer części: 50337057000
Nazwa części: CONTROL LEVER 125/200'98
Cena netto: 93 PLN
Cena brutto: 114.39 PLN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper
Gość
|
Wysłany: Wto 16:23, 28 Sty 2014 Temat postu: 125 sx |
|
|
Dzięki. mam jeszcze jedno pytanie czy w sx 125 różnica też będzie duża?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:11, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma znaczenia że sx. Jeśli zawór nie działał to bd wielka różnica a jak tylko ten element był dojechany to zawsze bd lepiej bo zawór zacznie się otwierać do pełna. Jak zawór wg nie działał to kat jeździ jak motorower. Równomiernie oddaje moc bez strzału jaki daje właśnie zastosowany w crossówkach(i enduro) zawór wydechowy, nie przepala mieszanki jak trzeba i potrafi "srać" nieprzepalonym olejem z wydechu tak aż cieknie po tłumiku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Śro 23:15, 29 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|