|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:07, 24 Lis 2015 Temat postu: Zawór wydechowy exc 250 |
|
|
Siema, nie działa mi zawór wydechowy, z lewej strony ściągnąłem dekielek. Ręką lekko chodzi. Z drugiej strony trzeba rozebrać i tam zobaczyć o co chodzi?
https://youtu.be/X8sqSfKcLjQ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:52, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
zawór powinien się otwierać przy określonych obrotach (nie pamiętam jaka wartość jest w 250 ale na pewno ponad 5200) początek otwarcia zaworu reguluje sprężyna (po stronie sprzęgła, jest śruba na kwadratowy klucz) natomiast wymienna mała sprężynka (w zestawach są trzy twardości) reguluje pełne otwarcie zaworu;
na filmiku widać, że przy pewnych obrotach zawór zaczyna się ruszać z kolei ciężko wywnioskować jakie to obroty;
czy na filmie odkręcasz na maksa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:28, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, odkręcałem raczej do końca, na pewno było to ponad 5000 obrotów, sprężynkę mam czerwoną i zawór ustawiony tak żeby się w miarę wcześnie otwierał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 20:46, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Okazało się, że po prawej stronie odkręciła się pewnie ta śrubka (raczej się odkręciła, chyba że jej w ogóle nie było) i spadł ten grzebień. Brakuje 10, 11 i 15 z tego schematu
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz pytanie, gdzie to spadło i jak to wydostać?
Edit: problem rozwiązany, dziękuję za nieocenioną pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buła dnia Pią 18:22, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:23, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A do czego służą te dwa mniejsze zawory po bokach tego "dużego"zaworu wydechowego w 2t,., w 300exc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:18, 17 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tak jak widze po ustawieniach - one sa otwarte na niskich obrotach, jak sie otwiera główny zawór to te boczne sie zamykają. na pewno ma wpływ na elastyke silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|