|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klanik
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:33, 07 Kwi 2020 Temat postu: Zawór wydechowy ktm sx125 |
|
|
Z dobrej strony patrzę na zawór wydechowy?
Jak tak to nie widzę żadnej reakcji przy dodawaniu gazu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:20, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
nie działa mi cos filmik
mozesz odkręcic pokrywke z prawej strony tam widac cięgna jak pracują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klanik
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:14, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
jak pamietam to tam powinny byc kreski i zakres pracy, wiec nie widac zeby to działało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 19:31, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Nie działa, strasznie zasyfione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:01, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
dodatkowo przedmuchy.. do czyszczenia, zweryfikowania co jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:36, 07 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie, raczej sam tego nie będę rozbierał tylko zawiozę do mechanika bo coś narobie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klanik
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:11, 18 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, za co jest odpowiedzialna ta śruba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:10, 18 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
to oś języka zaworu wydechowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klanik
Dołączył: 09 Sty 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:32, 18 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Przeszukałem chyba całą serwisowke o tym i nic nie znalazłem. Miałem ją dokrecona na maksa. Trochę odkręciłem i jakby motor chodził lepiej. Nie wiem czy to złudzenie czy nie. Do jakiego momentu mogę ja odkręcić i jak to działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 18:43, 18 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Na pewno nie powinna być przykręcona do oporu. Nie pamiętam jaka była dokładna procedura montażu, ale na pewno wymagała ona umieszczenia klapy zaworu centralnie w oknie wydechowym za pomocą szczelinomierza (tak aby nie haczyła o kanał wydechowy z żadnej strony), dokręcić osie, potem prawdopodobnie trzeba odkręcić obie osie (chyba o 1/8 obrotu, ale nie pamiętam).
Częstym problemem w tej konstrukcji jest wyrobienie się podkładek blokujących obrót osi (przykręcanych na małą śrubę) albo łbów osi, ewentualnie obie te rzeczy na raz
Zwróć na to uwagę, żeby nie latało jak popadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:15, 18 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
to słabo szukałes w serwisówce
klape ustawia sie na srodku z odpowiednim luzem na boki ( serwisówka wyraźnie podaje jaki to luz ) najłatwiej wiec własnie przyłapać te boczne ośki, i dokrecac pomału łapiac odpowiedni luz na boki - wtedy zakłąda sie te blaszki i dokręca srubką.
jak było za mocno skręcone to mógł zawór nie działać
ale moim zdaniem tu nie ma co czekac, trzeba rozebrac, zawór rozmontowac na częsci pierwsze, wszystko wyczyscic do gołej blachy ( zawsze jest duzo nagaru ) pry okazji zrobic inspekcje tłoka, koszt uszczelek w ktmie to groszowy temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|