|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:12, 16 Lut 2014 Temat postu: Zaworki :) |
|
|
Hej, potrzebuje patent, aby ściągnąć zabezpieczenia zaworów bez wyjmowania silnika, chce wymienić uszczelniacze zaworowe a nie widzi mi się ściągać specjalnie głowicy i ładować 9 dych za uszczelkę pod głowice... Proszę o jakieś rady, albo wasze sposoby czym i jak to zrobić, wiem że na pewno potrzebuje magnes aby po wciśnięciu wyciągnąć zabezpieczenia, tylko czym to wcisnąć...
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:17, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 15:18, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:40, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ale później nie zapniesz zaworów, sa różne patenty, np dmuchanie powietrza przez otwór świecy ale to jest to dosyć kłopotliwe. Najlepszym patentem jest ustawienie tłoka w dolnym położeniu, wpuszczenie do cylindra przez otwór w świecy jakiegoś elastycznego sznurka (np długie sznurowadło), zawiązujesz gdzieś końcówkę żeby nie wpadła przez przypadek w całości do cylindra. Następnie przekręcasz wałem żeby przesunąć tłok do góry zgniatając sznurek miedzy tłokiem a zaworami, blokujesz żeby sie nie cofnął i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 18:02, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko |
To jest dobra metoda na ściągniętej głowicy
Możesz dotoczyć redukcję, taką żeby nabić sprężarką 8 barów przez otwór świecy i wtedy masz beton.
A tak w ogóle, to jakbym miał wymieniać uszczelniacze to odżałowałbym te 90zł na uszczelkę i od razu luzy w prowadnicach posprawdzał i zawory podocierał, albo dał sobie spokój do następnego remontu. Bo z rozpinaniem zaworów bez ściągniętej głowicy to jest tak, że a to zabezpieczenie gdzieś pofrunie, a to zawór wpadnie, poza tym rozpiąć to jeszcze małe kartofelki, złożyć potem to jest problem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|