|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:16, 17 Lut 2014 Temat postu: zawory ktm |
|
|
Witam kolegów mam problem z ustawieniem zaworów w ktm sx 450 2003 r a wiec końcówki zaworów wydechowych mam zaokrąglone w stożek i te koncówki zaworów ktore zrobiły sie w stozek z nie wiadmoych przyczyn uszkodziły mi te regulacjie od dzwigienek i teraz zawór wpada do srodka i nie da sie włożyć szczelinomierza moje pytanie co z tym zrobic na pewno wiem ze wymienic zawory wydechowe a z wytłuczonymi dzwigienkami czy mozna gdzies to dostac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:17, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
i od czego to sie zrobiło czy od złego ustawienia zaworów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:21, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
wrzuc fotę zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:40, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
dodaje zdjecia zaworów i popychaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:41, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek450rx dnia Śro 18:48, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko co zmieniło kształt do wymiany.
Widzę masz tytanowe zawory - troszkę kaski poleci.
Te śruby od regulacji da się kupić nowe jednak nie są tanie - ostatnio ktoś na forum sm musiał je wymienić i taniej mu wyszło kupić używane całe dźwigienki zaworowe niż same te śrubki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:18, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
po czym poznajesz ze to tytanowe i czemu maja takie szpice nie powino byc gladkiej powieszchni styku czy to jest tak juz wyrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:26, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Masz sprężyny pod tytanowe zawory.
Nie wierzę też aby tak zmasakrowało twarde stalowe zawory.
Co się u Ciebie stało - nie wiem.
Prawdopodobnie zabrakło luzu i śrubki zaczęły się odkształcać do środka, później w następstwie tego zawory zaczęły się zaokrąglać.
Przy stalowych zaworach prawdopodobnie złamałyby się śrubki od regulacji - taki problem miała osoba o której pisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 19:28, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie do końca się zgodzę, w tytanowych szły pojedyncze sprężyny a tu są podwójne jak w stalowych, poza tym to RFS i chyba nikt nie pakowałby tytanów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Śro 19:29, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:30, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no niestety zawory do wymiany,są tytanowe bo mają podwójne sprężyny,
śrubki regulacji kosztują po 65plna więc nie tragedia,
a tu masz zawory
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:34, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a czy ten zawor bedzie dobry ? [link widoczny dla zalogowanych] czyli jak to wytłumaczyć poprzedni właściciel nie pilnował luzów ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:36, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
bartek450rx napisał: | a czy ten zawor bedzie dobry ? [link widoczny dla zalogowanych] czyli jak to wytłumaczyć poprzedni właściciel nie pilnował luzów ?? |
To jest stalowy zawór.
Teoretycznie możesz wymienić tytany na stalowe ale musiałbyś to zrobić w komplecie, wydechowe, dolotowe, nowe sprężyny pod stalowe zawory.
Nie wiem jak to wytrzymują gniazda zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:46, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
bo mam jeszcze możliwość oddać do firmy która regeneruje zawory głowice itp i z tego co rozmawiałem z właścicielem jest w stanie to zregenerować te zawory ale nie powiedział mi w jaki sposob ale waham sie czy jest sens to regenerowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:53, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie regeneruj, nie dorabiaj bo nie wytrzymają nawet uruchomienia silnika.
Po drugie kto regeneruje tytanowe zawory?
W KTM za niecałe 900zł może mieć calutki zestaw oryginalnych stalowych zaworów jakby co.
Zawory, sprężyny, uszczelniacze, zamki.
59036030010 zawory, sprężyny, uszczelniacze - 809zł
8 x 59036033000 - zamek 2,46zł sztuka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 19:54, 19 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek450rx
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:25, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
nie żebym chciał sie sprzeczać ale dlaczego uważasz ze regenerowane zaraz po odpaleniu sie rozsypie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|