|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 16:19, 05 Gru 2013 Temat postu: Zbiornik chłodzący tył |
|
|
Chłopaki jak to działa?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 16:29, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
to tylko zwiększa pojemność pompy w tylnym heblu, no i jest z alu więc lepiej przyjmuje/oddaje ciepło.
ot cała magia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 16:31, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 16:34, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
a masz jakiś schemat gdzie się to montuje? jakiś link z dokładnymi informacjami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 16:41, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
po montażu wygląda to tak:
widziałem ten gadżet u ziomka motocrossowca, on trochę lata po MP MX2, to mu się przydaje,
sporo info jest na amerykańskich stronkach
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 17:06, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
i tego było mi trzeba dzięki wielkie! a tak w ogóle to warto to zakładać do amatorskiej jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 17:16, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | i tego było mi trzeba dzięki wielkie! a tak w ogóle to warto to zakładać do amatorskiej jazdy? |
cena nie jest jakaś kosmiczna, ale do amatorskiej , czy nawet trochę bardziej pro jazdy - raczej zbędne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 17:23, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
więc sobie daruję, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:29, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie też bajer. wieksza ilosc płynu to lepsze chłodzenie i wiecej płynu to czystszy płyn. ale ja co roku na zime z nudów sobie czyszcze układ to za rok zlewam praktycznie czysciutki olej i srodek też czysty. a co do chłodzenia jak bym nie jeździł to jeszcze nie udało mi sie zauwazalnie przegrzać heblunku mimo że nawet po asfalcie troche ciskałem a tam najwięcej to w tyłek dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 19:24, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
właśnie dlatego nie będę w to inwestował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Czw 21:15, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Bajer dla naiwnych.
Nie ma opcji żeby płyn był choć ciepły w tym miejscu.
Zanim ciepło dojdzie do nakrętki pompy to zostanie przekazane przez prowadnice zacisku, mocowanie pompy do ramy i przez jakieś 700 mm przewodu.
Poza tym to głównie przedniego hamulca używa się przy dohamowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Czw 21:18, 05 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|