|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson Robinson
Gość
|
Wysłany: Sob 20:43, 02 Mar 2013 Temat postu: Zerwany gwint jakies pomysły |
|
|
Mam zerwany gwint na śrubie spustu oleju tej z magnesem silnik jest świeżo złożony po remoncie.Jakieś pomysły może ktoś już naprawiał taki gwint.?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:20, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Oj będzie ciężko.
W takiej sytuacji chyba najlepiej wyjąć silnik i zastosować zestaw helicoil.
p.s jak zrobiłeś remont i w trakcie jego nie naprawiłeś tego tylko po złożeniu moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:25, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Albo nowy większy gwint i nowa większa śruba albo wkładki heli coil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson Robinson
Gość
|
Wysłany: Nie 13:13, 03 Mar 2013 Temat postu: gwint |
|
|
Czy te wkładki Heli coli uszczelnią śrubę przed wyciekami z jakim max momentem można dociągnąć srube m 12x1.5 wkręconą w sprężynkę heli coli.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:26, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
gwint nie uszczelnia śruby tylko miedziana lub aluminiowa podkładka pod nią, momentem możesz dokręcać takim samym jak na oryginalnym gwincie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 18:16, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A Jak boisz się szczelności są specialne kleje do uszczelniania gwintów ale seryjnie podkładka miedziana daje rade bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:14, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zadne kleje, nie stosuje sie ich przy srubach spustowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gieeru
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gozdnica woj.Lubuskie
|
Wysłany: Nie 20:59, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie,albo helicoil, albo nowy większy gwint i większa śruba.
Ale według Mnie te drugie rozwiązanie będzie lepsze, bo trwalsze !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
servicetech
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:15, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Helicoil to naprawa na szybko ale aby bylo porządnie to już gwintownik i większa śruba.Niestety przy tym zabiegu trzeba silniczek rozebrać albo jakoś wypłukać z opiłków których nagromadzi sie troszkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|