|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejk
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 22:30, 15 Lis 2014 Temat postu: Zerwany gwint. Korek do spuszczania Oliwy |
|
|
Witam jak w temacie wymieniałem olej a raczej chciałem i odkreciłem korek razem z gwintem..Poprzedni wlaaciciel pewnie za mocno dokrecił, cóz mam poczać teraz koledzy ? Gwintowac co wiaze sie z rozbiorką silnika co niebardzo mi sie widzi czy skorzystac ze sprezynki tej naprawczej ? Lub kto na terenie gdanska mi to ogarnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 8:35, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli sprężyna naprawcza helicoil to i tak rozbiórk silnika, bo wtedy wiercisz, gwintujesz i masz ten sam gwint a opiłki do środka nalecą. Ogólnie z lekka lipa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:40, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
znajomy robił takie cos tylko wszystko ostrożniej potem przepłukał olejem i gitarka była. zadnych opiłków nie miał na filtrach po następnej wymianie. helicoil to najlepsza opcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejk
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 11:55, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
A ew jest ktos z forum z 3 miasta co by to ogarnął ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 11:57, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kiedyś pamiętam jak naprawiało się gwinty świecy w głowicach samochodów przed gwintowaniem wkładaliśmy damskie pończochy do cylindra przez otwór,po całym zabiegu wyciągało się delikatnie, praktycznie wszystkie wióry przyklejone były do pończochy.Wiadomo zawsze coś zostanie ale można zminimalizować obecność wiórów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:18, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ewentualnie ustawiasz silnik tak zeby otwór skierowany był w dół, doprowadzasz do silnika sprezone powietrze (w 4t np przez odme) i podczas wszystkich operacji wiercenia czy gwintowania przepuszczasz powietrze w taki sposób zeby wydostawało sie tylko przez obrabiany otwór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|