Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zerwany gwint w korku spustowym oleju
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:59, 18 Sty 2020    Temat postu:

Miałm to samo i tak jak henio pisze osiowosc otworu to podstawa.Ja wiertalem do reki niby osiowo ale wyszlo krzywo i olej lekko ciekł.Dopiero dwie podkładki miedziane załatwiły sprawe.A co do tego urwanego bolca z sprezynki to tak jak piszesz za chiny nie idzie tego wyciagnac.Dopiero jak sie wku..olalem to i na tym pojezdzilem po paru mtg spuscilem olej i wylapane bylo na magnesie korka.Ale tego sposobu nie polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:23, 18 Sty 2020    Temat postu:

To akurat farta miales ze ci chwycilo na magnesie korka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:45, 19 Sty 2020    Temat postu:

Jakby troche krzywo było to polecam zastosować podkładkę miedzianą "pompowaną" - coś jak to poniżej:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:40, 27 Lip 2024    Temat postu:

Fourier napisał:
Najlepiej rozwiercić na większy rozmiar i dać większy korek (sprawdzone w SX 125/150).

A nie miałeś problemu z tym że opiłki mogą wlecieć do silnika przy nakręcaniu? Też mam zerwany gwint w KTM sxf 250
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin