Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zjada tłoki EXC 250 2T
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Pią 10:45, 28 Lip 2017    Temat postu:

rejdzik, właśnie w sobotę zabieram się za wymianę simmeringu wału od strony sprzęgła, gdyż moto dosyć wymiło ale ostatnio to wgl, z wydechu aż pluje (nie jak w innych 2T tylko aż kapie), od zmiany do zmiany oleju w skrzyni troche go ubyło. Po przeczytaniu Twojej odpowiedzi od razu pomyślałem o tym simmeringu. Membranki są jak nowe, kolega sprawdzał zapłon lampą stroboskopową i jest git. Jutro zaczynam działać (ten tydzień drugie zmiany i nie ma kiedy). Oby to było winą. Ale i tak dzięki za wszelakie odpowiedzi Smile!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Wto 19:36, 01 Sie 2017    Temat postu:

Otóż tak:
Dzisiaj odebrałem uszczelniacz wału od strony sprzęgła, założyłem nowy lecz nie skręcałem jeszcze całości, gdyż niepokoi mnie jedna tuleja. Znajduje się ona właśnie w środku tego uszczelniacza. Dodaje fotki o czym mowa. Rowek nie jest mocny (na fotkach wydaje sie inaczej Razz), no ale jest mimo wszystko troszkę wyczuwalny. Czy to nadaje się do wyrzucenia i dać nowe? Oto zdjęcia:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:26, 01 Sie 2017    Temat postu:

Załóż nową tulejkę, zawsze elementy współpracujące wymienia się razem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 9:44, 08 Sie 2017    Temat postu:

O oringu tez nie zapomnij

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Pią 22:50, 18 Sie 2017    Temat postu:

siema
dzisiaj DOPIERO tokarz oddał mi zamówioną u niego tulejkę, nie mogłem jej kupić gdyż jest już niedostępna. Ale zastanawia mnie jedna rzecz... Dałem mu wymiary i starą na wzór, wymiary sie zgadzają ale nie zrobił lekkiego rantu z lewej strony tulejki (foto ze starą i nową dlatego pisze strony abyście wiedzieli o co chodzi), to ścięcie wchodziło od strony łożyska na wale, a w nowej tego nie ma, jest równy rant. Czy to będzie dobrze czy poprostu zjebał robotę? Dajcie info proszę no bo nie wiem czy składać ;/ Oto zdjęcia:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:05, 19 Sie 2017    Temat postu:

ten rant jest pod oring, bez niego oring sie nie zmiesci, albo za bardzo scisnie pewnie tez uszkodzi w koncu, a bez oringu bedzie ciekło miedzy tulejką a wałkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EXC2502T




Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kaczory

PostWysłany: Czw 21:12, 07 Wrz 2017    Temat postu:

I nadal kicha... Tulejka nowa, simmering nowy, oring nowy a motor cały czas zachowuje się jakby brał olej ze skrzyni (jak dam na full gaz i mam rękę przy wydechu to na ręce mam.nalot oleju, świeca to samo i nie jest to olej z mieszanki :/), nie wspomnę o tym ze na max obrotach motor ma "odcinke" mimo że to 2T. Gaźnik regulowany na wszystkie sposoby na różnych dyszach, simmering zmieniony itp, świeca nowa i nadal to samo... Czyżby czeka mnie rozebranie silnika w drobny mak i złożenie na nowo aby wykluczyć dostawanie się oleju przez łączenie karnetów? Na prawdę mam tego powoli dosyć, wszystko wymieniam po kolei i nadal to samo... Ręce mi już opadają Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:18, 07 Wrz 2017    Temat postu:

tak to jest w starszych sprzetach, szansa jest ze to uszczelka miedzy karterami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin