|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Pią 10:45, 28 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
rejdzik, właśnie w sobotę zabieram się za wymianę simmeringu wału od strony sprzęgła, gdyż moto dosyć wymiło ale ostatnio to wgl, z wydechu aż pluje (nie jak w innych 2T tylko aż kapie), od zmiany do zmiany oleju w skrzyni troche go ubyło. Po przeczytaniu Twojej odpowiedzi od razu pomyślałem o tym simmeringu. Membranki są jak nowe, kolega sprawdzał zapłon lampą stroboskopową i jest git. Jutro zaczynam działać (ten tydzień drugie zmiany i nie ma kiedy). Oby to było winą. Ale i tak dzięki za wszelakie odpowiedzi !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Wto 19:36, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Otóż tak:
Dzisiaj odebrałem uszczelniacz wału od strony sprzęgła, założyłem nowy lecz nie skręcałem jeszcze całości, gdyż niepokoi mnie jedna tuleja. Znajduje się ona właśnie w środku tego uszczelniacza. Dodaje fotki o czym mowa. Rowek nie jest mocny (na fotkach wydaje sie inaczej ), no ale jest mimo wszystko troszkę wyczuwalny. Czy to nadaje się do wyrzucenia i dać nowe? Oto zdjęcia:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:26, 01 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Załóż nową tulejkę, zawsze elementy współpracujące wymienia się razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 9:44, 08 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
O oringu tez nie zapomnij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Pią 22:50, 18 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
siema
dzisiaj DOPIERO tokarz oddał mi zamówioną u niego tulejkę, nie mogłem jej kupić gdyż jest już niedostępna. Ale zastanawia mnie jedna rzecz... Dałem mu wymiary i starą na wzór, wymiary sie zgadzają ale nie zrobił lekkiego rantu z lewej strony tulejki (foto ze starą i nową dlatego pisze strony abyście wiedzieli o co chodzi), to ścięcie wchodziło od strony łożyska na wale, a w nowej tego nie ma, jest równy rant. Czy to będzie dobrze czy poprostu zjebał robotę? Dajcie info proszę no bo nie wiem czy składać ;/ Oto zdjęcia:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 8:05, 19 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
ten rant jest pod oring, bez niego oring sie nie zmiesci, albo za bardzo scisnie pewnie tez uszkodzi w koncu, a bez oringu bedzie ciekło miedzy tulejką a wałkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Czw 21:12, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
I nadal kicha... Tulejka nowa, simmering nowy, oring nowy a motor cały czas zachowuje się jakby brał olej ze skrzyni (jak dam na full gaz i mam rękę przy wydechu to na ręce mam.nalot oleju, świeca to samo i nie jest to olej z mieszanki :/), nie wspomnę o tym ze na max obrotach motor ma "odcinke" mimo że to 2T. Gaźnik regulowany na wszystkie sposoby na różnych dyszach, simmering zmieniony itp, świeca nowa i nadal to samo... Czyżby czeka mnie rozebranie silnika w drobny mak i złożenie na nowo aby wykluczyć dostawanie się oleju przez łączenie karnetów? Na prawdę mam tego powoli dosyć, wszystko wymieniam po kolei i nadal to samo... Ręce mi już opadają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:18, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
tak to jest w starszych sprzetach, szansa jest ze to uszczelka miedzy karterami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|