|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 15:56, 26 Sie 2013 Temat postu: Zmiana dźwigni hamulca tył |
|
|
Dzisiaj przyszła do mnie,dźwignia hamulca tylu do exc 200.
Niby łatwa czynność,która powinna zająć kilka minut,ale napotkałem na pewien problem i nie uporałem się z nim się przez kilka godzin
Nie wiem czy był,już zepsuty gwint,czy ja to zrobiłem,ponieważ źle się do tego zabrałem.Którą śrubą należy jako pierwszą odkręcić,czy to jest bez różnicy:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:10, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Odkręcasz bez różnicy ale łatwiej zacząć od B.
"A" to śruba z nakrętką.
Musisz mieć klucz imbusowy oraz płaski lub z nasadką aby ją odkręcić
A jak będzie to składał to w przypadku śruby A lepiej jak nakrętka będzie od środka a łeb śruby od zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 16:17, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ok czyli dobrze robiłem,więc raczej zepsuty jest gwint.
Co teraz zrobić,bo za bardzo nie mam pomysłu :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:25, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Rozetnij gumówką nakrętkę a śruba wyjdzie sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 16:29, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Którą nakrętkę,imbusową?Bo z nakrętką A nie ma problemu chodzi mi o to,że nie mogę wykręcić śruby imbusowej co jest z drugiej strony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Pon 16:30, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:31, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Imbusowa to jest główka śruby.
Nakrętka jest sześciokątna i na pewno łatwiej będzie uciąć tobie nakrętkę niż łeb śruby.
Nawet mam kilka takich nowych oryginalnych śrub:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:12, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 16:33, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No tak,ale po co mam ją ucinać,jeśli spokojnie się wykręca.Nie mogę odkręcić śruby imbusowej,co jest na drugim zdjęciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:10, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie czaję.
Dźwignie hamulca jest przykręcona do ramy w twoim przypadku śrubą imbusową (zdjęcie 2) która idzie na wylot ramy i zabezpieczona jest na końcu nakrętką sześciokątną (zdjęcie 1 litera A).
Aby odkręcić dźwignię należy przyłożyć do główki śruby klucz imbusowy i trzymać aby śruba się nie obracała. Natomiast za pomocą klucza płaskiego lub oczkowego lub nasadowego odkręcać nakrętkę sześciokątną.
Po odkręceniu nakrętki śrubę wyciągasz przeciągając ją przez ramę oraz dźwignię.
Jeżeli nie zabezpieczysz śruby przed obracanie to nie odkręcisz nakrętki.
Jeżeli nie zabezpieczysz nakrętki przed obracaniem to nie odkręcisz śruby.
Jeżeli odkręciłeś nakrętkę a śruba nie chce wyjść to zajeb w nią młotkiem - wybij ją.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 17:13, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:42, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie imbusowa jest tylko przełozona sruba, i wystarczy wybić. swoją drogą to powinno byc złozone odwrotnie. czyli nakrętka od srodka ramy, a sruba bambusowa od widocznej strony psiknik wd 40 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 18:39, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Udało się jakoś zmienić dźwignie trochę się namęczyłem.Kurcze już złożyłem tak jak było,opłaca się teraz przekładać śruby,jak mówicie,że imbus ma być z drugiej strony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:46, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:07, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Warto byłoby kupić oryginalną śrubę która nie ma gwintu na całej długości.
Bo sądzę że tu jest pies pogrzebany.
Dodam, że mam kilka takich oryginalnych śrub:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 21:13, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Pon 21:19, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Śruba jest raczej oryginalna jutro jeszcze sprawdzę czy na pewno,a jaka cena za taką śrubę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:25, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
idziesz do sklepu z srubami i pokazujesz stara i prosisz o taka która niema gwintu na wys łożysk ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|