|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.dzieciol
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:32, 11 Kwi 2016 Temat postu: 12 volt z KTM SX 200 2004 |
|
|
Witam,
Mieszkam w okolicy gdzie nie jeden rower zmienił właściciela bez pytania nie wspominając o samochodach.
Kupiłem lokalizator GPS który chcę założyć jako zabezpieczenie do mojego motoru.
Nie będę się rozpisywał jak całość ma działać.
Potrzebuję wydobyć 12 volt z instalacji. Ktoś pobierał dodatkowy prąd w tych silnikach ?
Które kable ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 14:55, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przecież te motocykle nie posiadają akumulatora.
Podejrzewam, że 12V potrzebujesz do ciągłego zasilania Twojego zabezpieczenia.
Czyli uratować Cię może bateria, którą będziesz ładować co kilka tygodni/miesięcy.
Ewentualnie możesz zostawiać odpalony motor, wtedy zawsze będziesz miał skąd wziąć prąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 15:03, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
TK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:07, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
SX nie ma prądu stałego to po primo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.dzieciol
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:41, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
GPS ma wbudowany akumulator.
Wiem że sx nie ma akumulatora.
Chcę aby podczas pracy silnika akumulator w GPS się ładował z silnika.
W ogóle to GPS ma opcję powiadamiania o aktywności jak dostanie prąd więc rozwiązanie prawie idealne bo po pierwsze to gps pracuje na akumulatorze i za każdym razem jak dostaje prąd z silnika ( ktoś uruchomi motor ) to wysyła sms-a lub odpowiada na żądanie. Chodzi o wsparcie się silnikiem aby GPS nie ładować poza motorem i wykorzystać prąd z motoru do ''pobudzania gps'' w sytuacji jak ktoś go uruchamia.
Generalnie - ktoś wie które kable mają 12 v tak aby nie sprawdzać wszystkiego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:54, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W SX masz raptem 5 kabelków i żaden z nich nie ma 12V
12V mają tylko motocykle ze światłami. Twój nie ma świateł wiec nie ma tutaj napięcia 12V.
Ponieważ nie ma świateł, nie ma aku nie ma też regulatora napięcia który dałby prąd stały o napięciu 12V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:33, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś się orientuje jakie napięcie/prąd wychodzi z alternatora w silniku ? To że nie ma świateł , regulatora ( wg mnie jest ), akumulatora nie znaczy że nie można zasilić niczego z silnika. Poza tym przy główce ramy jest ''coś'' i zakładam ze jest to regulator napięcia. Więc 12 gdzieś będzie.
Jak zrobię to dam znać jak wyszło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 22:10, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To coś przy główce ramy to moduł zapłonowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13856
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:14, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nie masz cewek prądowych i nie uzyskasz 12 ani zadnego innego napięcia zeby sie wpiąć.
chyba ze pod wyłącznik zapłonu ;D tam skoczy ze 30V tylko że jak tylko cokolwiek wepniesz to bedzie działało kilka sekund bo silnik sie zgasi. po prostu nie wykombinujesz nic i tyle.
chyba ze załozysz stator i magneto od EXC, i dorzucisz regulator napięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 22:52, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ten GPS to jest jakiś model TK to możesz zrobić sobie pod siedzeniem dodatkowe zasilanie - akumulator (żelowy albo kilka ogniw litowo polimerowych). Do aku dołączyć ładowarkę na 12 V z zestawu. W stanie spoczynku one biorą dosyć mało energii (prądu) i myślę że aku ładowałbyś raz w miesiącu może rzadziej. Jeżeli chcesz go mieć w stanie czuwania to strzelam że aku wystarczy na jakieś 2 tygodnie (w zależności od pojemności, kondycji itp.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|