Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

125 SX NIE ODPALA BRAK ISKRY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hape




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:31, 23 Gru 2013    Temat postu: 125 SX NIE ODPALA BRAK ISKRY

Witam, mam problem gdyz jakies 2 miesiace temu zalalem filt wada przez nieuwazne mycie i woda dostala sie na tłoka i nie chcial palic wiec udalo mi sie zlac wode i odpalic moto. Przepalalem go co tydzien palil normalnie i nic sie nie dzialo az nagle gdy chialem zapalic to nie odpalil, probowalem na popych i nic probowalem jeszcze raz zlac wode ale nie bylo iskra normalnie byla. Robilem troche przy nim i nagle iskra z niewyjasnionych przyczyn znikla i niestety to nie wina swiecy tylko czego innego. Sprawdzalem moduł cewke wszystko dziala. Ma ktos jakieś pomysły jak przywrocic iskre?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:39, 23 Gru 2013    Temat postu: Re: 125 SX NIE ODPALA BRAK ISKRY

Hape napisał:
Sprawdzalem moduł cewke wszystko dziala. Ma ktos jakieś pomysły jak przywrocic iskre?


Jeżeli wszystko by działało to byłaby iskra.
Więc nie działa bo jej nie ma.
Musisz wziąć manuala, miernik i sprawdzać wszystko po kolei.

W takich tematach jest ciężko pomóc.
Hape napisał:
Robilem troche przy nim i nagle iskra z niewyjasnionych przyczyn znikla

Zazwyczaj jak ktoś pisze coś takiego to może być wszystko.
I zazwyczaj są to takie pierdoły na które nikt by nie wpadł.

Musisz pomyśleć co robiłeś, które elementy instalacji dotykałeś i tam szukać.
Może nie podłączyłeś gdzieś masy?
Może urwałeś przewód z fajki lub z cewki zapłonowej.

W SX instalacja jest na prawdę prosta i łatwa do diagnozy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 22:50, 23 Gru 2013    Temat postu: Re: 125 SX NIE ODPALA BRAK ISKRY

Hape napisał:
Przepalalem go co tydzien


Upewnij się czy świeca na pewno OK. Może być tak, odpalałeś sobie moto na kilka minut, świeca nie osiągała normalnej temperatury pracy i zrobił się na niej spory nagar w efekcie tego iskra mogła całkowicie zniknąć lub być na pierwszy rzut oka w porządku lecz w warunkach pracy w cylindrze może być za słaba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pon 22:53, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hape




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:38, 24 Gru 2013    Temat postu:

Swiece nowa mam i nawet wziole pozyczalem od kolegi wiec swieca odpada. A co do modulu i cewki to dzialaja i przewod tez dziala bo przepinalem wszystko do motoru kolegi i tam dzialalo jedyne co zasotalo to magneto tam z tego co sie orientuje jest aparat zaplonowy czy cos takiego lub iskrownik i pytanie czy mozna to gdzies dostac lub czy ktos ma i jak sie to dokladnie nazywa?

A co do znikniecia iskry to robilem wieczorem skonczylem robote sprawdzile iskra byla a na nastepny dzien juz nie bylo a nikt przy tym nic nie robil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hape dnia Wto 10:40, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolmx




Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:54, 24 Gru 2013    Temat postu:

Sprawdz wyłącznik na kierownicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:55, 24 Gru 2013    Temat postu:

Manual, miernik i zweryfikujesz problem w 15 minut.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hape




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:02, 24 Gru 2013    Temat postu:

Możesz dokładnie wytłumaczyć o co chodzi z tym manual, miernik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:58, 24 Gru 2013    Temat postu:

Bierzesz manuala a tam masz podane co i w jaki sposób mierzyć miernikiem.
Możesz sprawdzić oporności alternatora - jak się zgadzają to jest ok.
Jak nie to jest zjebany.
Masz również podane jakie oporności ma mieć cewka razem z przewodem zapłonowym.
Masz również podane jakie napięcie ma dawać alternator podczas kopania.
Jeżeli masz KTM-a sam serwisujesz i nie masz manuali to Ciebie podziwiam.
Na pytanie skąd je wziąć - znajdziesz je w dziale manuale i serwisówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hape




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:16, 25 Gru 2013    Temat postu:

Ok a moglbys mi podać mniej wiecej na ktorej stronie jest o tym opisane? i czy istnieja jakies manuale po polsku?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hape dnia Śro 11:18, 25 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 11:41, 25 Gru 2013    Temat postu:

kolego sam sie troche wysil. serwisówka to twój przyjaciel powinieneś całą na pamięc znac przy kupnie wyczynówki. poczytaj i dowiesz sie wieeeeelu ciekawych rzeczy jak serwisowac i dbac o taki sprzęt. - nie nie ma po polsku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hape




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:25, 25 Gru 2013    Temat postu:

biegły z angielskiego nie jestem wiec prosze o drobna pomoc tylko w ktorym miejscu to jest a potem sobie poradze jakos :0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:13, 25 Gru 2013    Temat postu:

Przecież masz tam zdjęcia.
Cala serwisówka to taki album więc co Ci mamy podać?
Wpierw pobierz, przejrzyj a potem pytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin