Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2005 sx 125 na 200 ?hmm
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonio69




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Nie 14:36, 12 Mar 2017    Temat postu: 2005 sx 125 na 200 ?hmm

Siemka zastanawiam sie nad wsadzeniem gory z 200 sx do mojego 125 z 2005roku i teraz pytanie czy ktos robil juz to ? i czy woogole podejdzie taki myk ? jak dla mnie silniki wygladaja identycznie. Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 19:45, 12 Mar 2017    Temat postu:

Z tego co mi wiadomo to 150 200 to rozwiercone 125. Wydech też byś musiał zmienić. A patrzyłę jak ze szpilkami czy najdą ? Sam myslałem nad rozwierceniem setki do 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonio69




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:43, 12 Mar 2017    Temat postu: 2005 sx 125 na 200 ?hmm

nie mialem takiej okazji zeby porownac 125 i 200, ale patrzac po wyszukiwarce czesci wszystko wyglada identycznie ,czyli pewnie tak jak mowisz jest to tylko rozwiercone. wlasnie jesli chodzi o dyfuzor to rowniez wyglada identycznie watpie zeby byla inna srednica na wyjsciu z cylka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jonio69 dnia Nie 20:46, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:20, 12 Mar 2017    Temat postu:

flansa ta sama ale moze byc gięcie inne. z tego co wiem to wszystko pasuje, moze sie jeszcze wałem róznić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 22:27, 12 Mar 2017    Temat postu:

kiedyś orientowałem się jakie to koszty i czy w ogóle jest to wykonalne.
Jest, ale taniej kupić 200.
Inny jest dyfuzor, wał, głowica, moduł zapłonowy, oczywiście cylinder, tłok, nastawy gaźnika.
Nowy cylinder to ok 2300zł, wał podobnie. O używkę bardzo ciężko.
Z rozwierceniem też nie ma tak łatwo. Na pewno w Holandii to robią przy kładzeniu nicasilu (z tego co pamiętam dodatkowe 50 euro). Jednak musicie pamiętać, że mocowanie klapy zaworu wydechowego zostaje w tym samym miejscu, więc sama klapa po rozwierceniu będzie w cylindrze. Z tego co wiem to niektórzy ją skracają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 20:05, 13 Mar 2017    Temat postu:

Różnice - cylinder, tłok, głowica (do ogarnięcia u dobrego tokarza przeorbka ze 125 na 150,200 jezeli będzie miał wzór), zawór wydechowy (trzeba przyszlifować/wyfrezować), wał (korbowód jest identyczny, nowy wał 1050zł), moduł (największy problem chociaż podobno da się jeździć 150 na tym ze 125), dyfuzor (chociaz tu jest pewna nieścisłość, przynajmniej w 150 - teoretycznie dyfuzory np pro circuit i fmf sa dedykowane do 150 ale po pomiarach okazuje się ze to są te same dyfuzory, sprawdzone).
Możliwe że za jakiś czas będę miał trochę części ze 150 (miedzy innymi wal do wstawienia nowej korby).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Pon 21:43, 13 Mar 2017    Temat postu:

To przy okzacji z temu. To jak setke rozwirce do 150 to poczuje taka moc jakbym miał oryginalnaą ? 150 ? Spora jest róznica warto czy tak na 175 gdzies o ile jest taka mozliwość ahahah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:53, 13 Mar 2017    Temat postu:

to zalezy co przerobisz jak rozwiercisz do 150 i dasz silnikowi sie kręcic na te 150 - to bedziesz miał moc jak 150 chyba logiczne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonio69




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:14, 15 Mar 2017    Temat postu:

ale przy 150 duzej roznicy chyba nie bedzie.... Smile pojedzielm ostatnio 250 i caly czas na kole Razz trzeba pilonawac manteki , wydaje mi sie ze 200 to taka zmulona 250 i to by bylo najlepsze rozwiaznie. teraz jeszcze pytanie czy plastki od 07-10 pasuja rowniez do 05 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:19, 15 Mar 2017    Temat postu:

ciezko porównywac 200 d0 250... to równie dobrze 125 to zmulona 200tka, a 50tka to zmulona 125tka Razz

125 150 i 200 maja podobnej konstrukcji silniki i jeżdza inaczej niz 250 i 300tki. ( mowa ogółem )

co do plastików - nie pasują 07-10 do 05. mozna jedynie przedni błotnik i czache wrzucić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonio69




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Śro 21:17, 15 Mar 2017    Temat postu:

no w sumie troche racji ale 200 juz blizej do 250 Smile niz 50 do 125 Razz mialem na mysli jesli wymienie bak i box filtra powietrza to czy wtedy podejda czy subframe tez inny czy juz cala rama sie zmienia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:25, 15 Mar 2017    Temat postu:

cała inna rama, nie podpasujesz subframe do starszej ramy. bak nie podejdzie

tzn da sie porzeźbić i pokombinować widziałem takie przeróbki. ale to nie jest prosta sprawa, duzo cięcia i pewnie troche spawania Very Happy jednym słowem troche bez sens


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 23:39, 15 Mar 2017    Temat postu:

Konstrukcje silnika są całkowicie inne i nie da się porównać 200 do 250 - inna liga. Z drugiej strony 150 chodzi tak jak powinna chodzić 125 Wink W tym silniku są z tego co pamiętam 3-4 konie różnicy ale to są takie rasowe konie - wychodzisz na torze z winkla i czujesz różnicę że nie jedziesz na standardowym 125, dajesz gazu na asfalcie i przód momentalnie w górze.
https://youtu.be/smvUTSht5uw
Wagowo dalej liga rowerowa Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 23:40, 15 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonio69




Dołączył: 01 Lis 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Wto 18:01, 21 Mar 2017    Temat postu:

oki dzieki za podpowiedzi jak znajde jakis tani cylek to zrobie na 150 pozdro:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 18:13, 21 Mar 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Konstrukcje silnika są całkowicie inne i nie da się porównać 200 do 250 - inna liga. Z drugiej strony 150 chodzi tak jak powinna chodzić 125 Wink W tym silniku są z tego co pamiętam 3-4 konie różnicy ale to są takie rasowe konie - wychodzisz na torze z winkla i czujesz różnicę że nie jedziesz na standardowym 125, dajesz gazu na asfalcie i przód momentalnie w górze.
https://youtu.be/smvUTSht5uw
Wagowo dalej liga rowerowa Smile



O zesz ładnie typ zasuwa:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin