|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cristiano177
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Nie 4:20, 04 Gru 2011 Temat postu: 250 2t ... |
|
|
Sprawa niby prosta ale nie chce niczego zjeb....
---------
mam 250 2t 2002 rok...
i teraz rozpisze to jasno
gdy odpalam na zimnym silniku bez ssania złapie na 1 strzale zawsze bez problemu..... a gdy daje ssanie wchodzi na gigantyczne obroty ....
gdy daje mu pokrętłem wiecej powietrza przygasa mi gdy staje lecz gdy go cisne maxx obroty są po chwili masakra wręcz ..i tu juz z 1 strzała nie zapali musze go z 3 razy lub dwa uderzyc aby zatrybił ...
a widziałem ze ziomka ktm z 1 strzała załapuje i przy tym nie gaśnie ....
a gdy mu odpuszcze powietrze pokrętłem na małych obrotach jest ok ale muli sie gdy wbija na obroty
co jest winą
? ? ? ?Miał ktos podobnie dodam zę tłok i kompresje ma masakryczna niedawno robione plus świeca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:10, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnik czysty?filtr powietrza czysty?
gaxnik ustawiony tak jak ma być?srubke od powietrza wykręć tyle ile mówi serwisówka srubke obrotów wtedy sustaw żeby mial wolne obroty dobre i proboj wtedy co bedzie
a to że za 1 razem nie odpali to chyba nie tragedia???może źle odpalasz
2 sprawa to że teraz jest coraz zimniej i on może inaczej chodzić dysze te sprawy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 9:04, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
reguluj gaźnik. za mało paliwa w składzie pal-pow, dlatego na ssaniu moto dostaje dużo za duzo powietrza idlatego ma gigantyczne obroty.
Moto powinno na zimnym na ssaniu wchodzić na wyższe, ale bez przesady.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:11, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dziwne ale moja 200 ma to samo. Zapalam na ssaniu za 3 sekundy wkręci się na masakryczne obroty - muszę wyłączyć ssanie. Jakieś 5 s podtrzymuje manętką żeby nie zgasł potem znów włączam ssanie i już sobie normalnie pyrka na ssaniu i się rozgrzewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Nie 11:54, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
zmiencie dysze w gażniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 12:23, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
oj panie... wyregulujcie te gaźniki bo zarzniecie maszyny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 16:23, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zmienić dysze tylko na jaką? Ja mam 188 seryjna chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Nie 16:41, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź w serwisówce o ustawienie gaźnika na zimę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:02, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie sprawdzaj bo masz 10 letni motor i serwisówka Ci nic nie da.
Po 1 to dysza główna "steruje" mieszanką na wysokich obr.
przepustnica w połowie zakresu
dysza wolnych obr na wolnych obr.
Więc najpierw baw się przepustnica. bo dyszę masz wielką, nie zatrzesz moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:45, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ja też mam dysze seryjne. Na ustawieniach wg serwisówki czy swoich na czuja jest tak samo. Za dużo lepiej nie kombinuje bo poza tym silnik chodzi bardzo ładnie: trzyma wolne obroty dobrze się wkręca itp. Teraz i tak stoi i czeka do lata z nadzieją że paliwko potanieje ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Nie 20:46, 04 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:52, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdzałes wysokośc iglicy tzn. na którym ząbku ja masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:46, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wg. serwisówki czyli 2 od góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:08, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a kolega cristiano?
przeważnie powinna byc na srodku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cristiano177
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 0:17, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki radzie mechanika wyczyściłem Gaźnik to raz Zmieniłem filtr powietrza .....
-------------------------------------------
teraz tak ustawiłem gaźnik od nowa na 1.5 do 2 obrotów
powietrze ...
odpaliłem skubańca i pojechałem na oes dałem na luz i bawiłem sie tym drugim pokrętłem aż ustawiłem na najniższe obroty moto zapakowałem do chaty ....
i z 4 h temu poszedłem odpalic na zimnym od 1 strzała załapał dałem ssanie i idealnie.....
---------------------
Tak więc u mnie była regulka gaźnika
bo poprzedni właściciel sie bawił i nie dbał o filtry i czyszczenia ...
Sukces
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|