|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duriv
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 16:06, 18 Maj 2010 Temat postu: 250 2T czy 450 4T ? Prosze o pomoc. |
|
|
Witam,
Mam zasadniczy problem, mianowicie:
Kupuję nowy moto ( doświadczenie dotychczasowe - 250 2t, 125 2t, ważę 76 kg 186 wzrostu)
Motocykl ma być do zabawy. Tor(często), lasy, pola, poligon i... Nauka dalekich skoków, w perspektywie może fmx.
Następnie : Motocykl nie może być dla mnie uciążeniem, musi być w miarę tanio ( tzn nie co sezon remonty rzędu 2-3 tys).
Jak wygląda sprawa regulacji w KTM SX 450 k o5 ? Co ile się je robi ? 1 MTH to ile km ? Czy to duży koszt ? Co jeszcze trzeba robić ? Czy się nada ? Jakie koszty mnie czekają jak już go kupię ? W przypadku 2T - ok 1600 zł (tłok, korba, łożyska, uszczelki)
Czy... KTM SX 250 z k o7 ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o uzasadnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:57, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hej.
ten pierwszy 450 sx jest 2003-2004 , a nie 2005 (od 05 jest inna rama)
o pozostałych coś tam juz pisałem we wcześniejszym poscie.
w 450 SX raz na dwa / trzy sezony wymiana tłoka + korby ( koszt - 1100pln) i łożyska na wale (400pln) raz na sezon wymiana rozrządu (200pln) olej co 10 - 15mth, zawory - sprawdzenie i ewentualna regulacja co ok 2-3 wymiany oleju, ( oczywiście czas podany zależny jest od intensywności eksploatacji)
w 205 4T - duz częście wymiana tłoka, zaworów, rozrządu, oleju itd...
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Durivek
Gość
|
Wysłany: Śro 14:32, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ale chodzi o 250 w 2T
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:05, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
w 250 2t - z tgo co mniej więcej wiem - koszt utrzymania mniejszy niż 4t - raz na sezon wymienisz tłok i tyle, olej też rzadziej się wymienia, minus jest taki że musisz mieszać paliwko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolll8
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:08, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
miałem podobny problem jak ty i wybrałem 2t 250
[link widoczny dla zalogowanych]
przeczytaj sobie to fajny artykuł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|