Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

250 a 450 Jakie róznice?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 18:34, 21 Lis 2013    Temat postu: 250 a 450 Jakie róznice?

Siema
Zastanawiam się nad zmianą na nowszy model po 2007 roku i rozwazam zakup 250. Jeżdżę tylko enduro, lasy, bagna, żwirownie, podjazdy itd.
Czy 250 nadaje się do takiej jazdy, nie mam od kogo pożyczyć bo u mnie wszyscy mają 450.
Nie chodzi mi o kwestie techniczne tylko uzytkowe. Po prostu czy będę nadążał za resztą chłopaków nie katując zbytnio moto.
Zastanawiam się nad 250 ze względu na tańszy koszt zakupu i większym wyborem wsród używanych. Biorę pod uwagę również RMZ i KXF Wink

Doradźcie cuś Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:12, 21 Lis 2013    Temat postu:

przede wszystkim crossówką na pewno nie nadążysz ;P noi bez sensu na typowe enduro kupować crossa.

co do 250tki moze i nadązysz ale bedziesz musiał duzo ostrzej palnikować. u nas kolezanka ma to jak jedziemy po prostej bez dzidowania, to ja ledwo pyrkam a ona tam mieli biegami żeby jechac równo z nami. no ale przy technicznym terenie to moja krowa 525 nie ma szans ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:29, 21 Lis 2013    Temat postu:

Ja mam KXF250 i mogę stwierdzić, ze do endurowania ten motocykl się nie nadaje. Nie te przełożenia. Nie ma szans nadażyc za 450-500 przy przelotach enduro...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 21:31, 21 Lis 2013    Temat postu:

ok, pomijając przeloty mam swiadomość że będę tyłował. Bardziej chodzi mi o róznice w mocy na podjazdach czy jazdę w jakimś bagnie. Nie poruszajmy też kwestii typu cross do enduro się nie nadaje. Jeżdże obecnie 525 SX w 4 biegach i nie mam z tym problemów większych. fakt że na bardzo technicznym przejeździe jedynka trochę za szybka ale KXF ma 5 biegów więc i tak dobrze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:38, 21 Lis 2013    Temat postu:

nie masz, ale nie jeździłes enduro - u nas jest mocna ekipa enduro, i kilka crossówek które radzą gorzej przy tego typu zabawach. bo jechac a jechac tez róznica ;P kiedys ja latałem 50tką i mi wystarczała.

podjazdy - słabo, choc zalezy jakie, na pewno pod ekstremalne prędzej wjedzie 450tka niz 250tka. w bagnie - tutaj często 30 kucy starczy żeby się wygrzebać... kwestia bardziej techniki ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 21:54, 21 Lis 2013    Temat postu:

w jakim sensie gorzej? chodzi o skrzynię biegów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:56, 21 Lis 2013    Temat postu:

nie tylko, skrzynia to jedno, agresywność silnika to co innego, co innego zawieszenie. wszystko jest na minus dla crossówki w enduro ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 22:08, 21 Lis 2013    Temat postu:

lubię agresywne silniki i nie mam z tym problemu, zawieszenie da się spokojnie wyregulować na bardziej miękkie. Najbardziej chodzi mi o różnice mocowe między 250 a 450 itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:25, 21 Lis 2013    Temat postu:

hehe więc nie wiesz do końca o czym piszesz Wink

exc jest odpowiednio agresywny ale pozwala na lepsze pokonanie technicznych odcinków. zawieszenia nie wyregulujesz pod enduro!

róznica jest ogromna i juz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:54, 21 Lis 2013    Temat postu:

Enduro to enduro. MX to MX. Po co komplikować proste rzeczy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 23:06, 21 Lis 2013    Temat postu:

co ty za głupoty wypisujesz że nie da się wyregulować zawiasu z mx do enduro!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 9:52, 22 Lis 2013    Temat postu:

ja u siebie długo klikałem , rozmiękczyłem je dosyć mocno, i teraz jest ok,
ale na początku było tak że podjazd ciężko było zrobić bo rzucało jak żyda po pustym sklepie.
mam porównanie do zawiasu w 250 exc 2012 i w exc wcale nie jest lepsze, ale jeździłem też na 450 sx z 2004 i tam jest bardzo twardo nawet po rozmiękczeniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 10:47, 22 Lis 2013    Temat postu:

ja u siebie tez sie długo mordowałem, ale Sebastian z KatSerwisu z dąbrowy sprzedal mi patent. a mianowicie zmniejszyłem wstępny naciąg sprężyny z dwóch obrotów na jeden, reb na 15 klików a comp na 25. Jest na prawdę dobrze, a na podjazdach teraz nie mam żadnych problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin