|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekB
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:02, 22 Paź 2018 Temat postu: 350 sxf gotuje sie |
|
|
Siemanko, po dłuższej spokojnej jeździe moto sie gotuje, lub jak sie szaleje na piahach na 1-2-3 biegu
Możecie mi polecić jakieś rozwiązanie tego problemu ? Nie zawsze da sie zapierdalac na 5 żeby była ta cyrkulacja powietrza a to nie dobrze jak sie tak gotuje
Może jakieś wiatraki na chłodnice ? Tylko nie wiem które tam
Bedą pasować bo mało miejsca pomiędzy bakiem a chłodniami
Z góry dzięki za każda radę
350sxf 11r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:37, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
z tego co pamietam to dało sie tam upchnąc wentylator oryginalny,
ale aku jest małe i zwykle szybko pada przy takim rozwiązaniu ( zwłaszcza ze czesto mówisz to sie dzieje )_
zaczał bym od wypłukania układu chłodzenia, zalanie dobrym płynem, wymiana korka chłodnicy - spradzenie czy powierzchnia styku korka z szyjka chłodnicy jest OK - czesto wystepuje tam korozja
mozna pogadać z jakims dealerem ktma żeby wzbogacił troche mieszanke co "ochłodzi" silnik - to zwykle daje efekt, jak sie nadal grzeje to czas na zakup enduraka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekB
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:28, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Dopiero co kupiłem Wiec nie widzę tego enduro Hahaha ktoś koedys tu pisał ze za 2.5k przerobił sxf na enduraka ciekawe jak załatwił sprawę z chłodzeniem a myślisz ze te wentylatory oryginalne by załatwiły sprawę ?? Niestety jesli chodzi o dobry płyn (50zl za litr) to na takim również sie gotuje przy dłuższej jeździe na niskich biegach i dużych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 10:50, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
ja przerabiałem i wyszło chyba więcej niż 2.5k, sam stator z trail techa to tysiak (90w)
możesz dołożyć powiększoną pompę wody z powerpartsów , chociaż mi w 450 SXF za dużo to nie dało.
tak jak henio pisze - wentylator bez mocniejszego altenatora długo nie pohula, możesz zrobić na włącznik 0n/off przy kierownicy i włączać kiedy potrzeba- trochę energii zaoszczędzisz. sprawdź ten układ chłodzenia bo coś podejrzanie szybko się grzeje. przy spokojniej jeździe nie powinien się gotować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekB
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:18, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Hmm No dobra a jesli założę mocniejszy alternator i ten oryginalny wentylator z ktm to załatwi sprawę ? Chodzi o to ze jesli troche szaleje na niskich biegach to zaraz sie grzeje i gotuje potrzebuje cały czas powietrza
Kristof a Ty jak załatwiłeś sprawę z chłodzeniem ??
Jesli ten alternator ratuje sytuacje to podeslalibyscie mi taki który by pasował ?? Bo nie bardzo sie znam z góry dzięki !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:36, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
ja dałem wentylator na włącznik i chłodziło perfekcyjnie,
stator z trailtech
do tego ciężkie koło zamachowe.
wszystko zamawiałem tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
wentylator spal taki sam jak ory, z miejscem nie miałem problemu bo kupiłem bak z IMS z miejscem na wentylator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Pon 16:06, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | ja dałem wentylator na włącznik i chłodziło perfekcyjnie,
stator z trailtech
do tego ciężkie koło zamachowe.
wszystko zamawiałem tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
wentylator spal taki sam jak ory, z miejscem nie miałem problemu bo kupiłem bak z IMS z miejscem na wentylator |
Powiedz jak zmieniła się charakterystyka silnika po włożeniu ciężkiego koła zamachowego, jak przekłada się to na jazdę Moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 17:02, 22 Paź 2018 Temat postu: Re: 350 sxf gotuje sie |
|
|
Cytat: | Siemanko, po dłuższej spokojnej jeździe moto sie gotuje, lub jak sie szaleje na piahach na 1-2-3 biegu |
Też jeżdżę na 350SXF, i w największe upały w kopaniu na podjazdach i tego typu zabawach nic się nie gotowało...
Sprawdź jakie masz węże, może ktoś tam namodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartekB
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:22, 23 Paź 2018 Temat postu: Re: 350 sxf gotuje sie |
|
|
e46 napisał: | Cytat: | Siemanko, po dłuższej spokojnej jeździe moto sie gotuje, lub jak sie szaleje na piahach na 1-2-3 biegu |
Też jeżdżę na 350SXF, i w największe upały w kopaniu na podjazdach i tego typu zabawach nic się nie gotowało...
Sprawdź jakie masz węże, może ktoś tam namodził |
nooo to mnie teraz zmartwiłeś kolego bo u mnie to już dawno by było jacuzzi w chłodnicy .. w takim razie do przejrzenia cały układ chłodzenia ? a wiecie może co to może powodować że sie tak grzeje przy małej prędkości ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:38, 23 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
nie sprawna pompa wody, zapchane chłodnice, za uboga mieszanka ( np przez zła mape zapłonu ) lub za małe cisnienie w układzie ( nieszczelny korek )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:55, 23 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie sprawna pompa wody, zapchane chłodnice, za uboga mieszanka ( np przez zła mape zapłonu ) lub za małe cisnienie w układzie ( nieszczelny korek ) |
Okej dziękuje bardzo za pomoc będzie grzebane .. jak sprawa sie wyjaśni dam znać !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 14:55, 23 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Pczester napisał: |
Powiedz jak zmieniła się charakterystyka silnika po włożeniu ciężkiego koła zamachowego, jak przekłada się to na jazdę Moto? |
moto wolniej się wkręca , bardziej 'endurowo', łatwiej złapać trakcję, ciężej je zadusić na niskich obrotach, w 450 różnica była spora,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:05, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Pczester napisał: |
Powiedz jak zmieniła się charakterystyka silnika po włożeniu ciężkiego koła zamachowego, jak przekłada się to na jazdę Moto? |
moto wolniej się wkręca , bardziej 'endurowo', łatwiej złapać trakcję, ciężej je zadusić na niskich obrotach, w 450 różnica była spora, |
Czy to cięższe koło zamachowe nie obciąża silnika bardzo ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 8:45, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Czy to cięższe koło zamachowe nie obciąża silnika bardzo ? |
zrobiłem na takim zestawie ponad 100mth i nic się złego nie działo, nie jest cięższe niż w EXCF więc nie ma problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 16:47, 24 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Anonymous napisał: |
Czy to cięższe koło zamachowe nie obciąża silnika bardzo ? |
zrobiłem na takim zestawie ponad 100mth i nic się złego nie działo, nie jest cięższe niż w EXCF więc nie ma problemu |
KristofSX, masz sporo fajnych filmów na kanale, czy masz może jakiś z jazdą na tym cięższym kole zamachowym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|