|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 14:12, 09 Kwi 2015 Temat postu: 450 sx ciężko pali |
|
|
Witam! Otóż mam problem mianowicie taki że mam problem odpalania mojego kata na zimnym silniku.Zanim go odpale muszę pokopać z 40x zanim go odpale.Czasami czuć że chce załapać a nie może.Jest tak że czasami strzeli z wydechu.
Ale jak go odpale i trochę pojezdze to jak silnik się rozgrzeję to pali od strzała czy to z kopki czy z rozrusznika.
Rozrząd może sam przeskoczyć? Może jeszcze raz zajrzeć do zaworów ssących?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 14:14, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
hej
zacznij od zaworów,
a na gorącym dobrze chodzi? trzyma obroty, nie strzelam wkręca się ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 14:20, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
kiedys mi doradzałeś z gaznikiem jak dobrze pamietam i przyczyną tak mówiłes czyli sruba od regulacji mieszanki(kupiłem nową) i wynalazłem problem że brakowało uszczelki na osłonie przepustnicy.
Teraz moto chodzi równiutko i trzyma wolne obroty.Czasami jak to ktm strzeli ale nie seriami jak to było kiedyś.
Zawory były regulowane i nie wiem czy jeszcze raz się do nich dobierać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 14:22, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ups zapomniałem się zalogować.
Ale dodam jeszcze że wkręca się super,idzie jak burza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 1:05, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Temat do zamkniecia,czeka mnie generalny remont silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:23, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a co sie stało??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 9:34, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie kompresji brakuje, jak się rozgrzeją->rozszerzą części to jakaś się pojawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:23, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie miałem szczęścia,przy kupnie nie sprawdziłem czy motocykl był wczesniej odpalany i krótko mówiąc sprzedał mi zatartego sprzęta.
Jutro zdejmę górę i może wał jest sprawny i korba w porządku.
Tak jak kolega amek mówi.
To podsumowując:
*gniazda wypalone-czeka mnie regeneracja głowicy(to już jest pewniak)
*zawory siadniętę(kolega henio mi wspomniał tytany 1500zł) i od razu pytanie.Czy mogę zastapić jest stalowymi?
*tłok do wymiany
-może korba razem z wałem jest oszczędzona,bo jak nie to kolejne koszta.
-i ciekawe jak tam kosz sprzęgłowy i ogólnie łozyska w karterach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 12:26, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
możesz dać stalowe zawory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek919 dnia Nie 12:27, 12 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:11, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat?
I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 16:16, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Enduurowiec napisał: | Czytałem że jeżeli głowica jest oryginalnie przystosowana do zaworów tytanowych to jeżeli zastosuje stalówki spowoduje to szybsze jej zuzycie,ktoś coś wie na ten temat?
I najwazniejsze jakiej firmy tłok i zawory,oraz gdzie zamawiać? |
miałem sx-a z 2004, oryginalnie idą tytanowe, na wymianę dałem stalowe i hulało wszystko
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:25, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 18:57, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Enduurowiec napisał: | Odczułeś coś na mocy,znacząco spadła? |
nie, nic takiego, po remoncie przelatałem ze 40 mth, nic niepokojącego się nie działo, ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:49, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a jakiej firmy i skąd zamawiałeś zawory do swojej byłej 450 sx?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:56, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
zawory proxa, zamawiałem w moim serwisie , wymieniałem razem ze sprężynami, podłkładkami, zabezpieczeniami,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|