Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 23:56, 26 Kwi 2011    Temat postu: 520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach

hej!
bike: 520SX 2000

przy jeździe na 4 biegu na wysokich obrotach, bike jakby "przerywał"
tzn nie ma objawu szarpania ale słychac co chile pusty suw (za mało paliwa??)
przy rozpędzaniu , odpalaniu, czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo, bez najmniejzego zająknięcia

czy to będzie
zawory, świeca, czy gaźnik? (membrana , dysza, iglica za nisko?)

rozrząd jest ok, zawory ustawiane 30-40mth temu, paliwo PB95/98 z BP/Orlen

jakies pomysły?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 13:29, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011    Temat postu:

a nie maja odciecia zapłonu np aby nie przekorbic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
papas21




Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:21, 22 Lip 2011    Temat postu:

Nigdy nielej tam 95tki tylko 98 jak już zawory mogłęś zle dokręcić trzeba je sprawdzić konkretnie przerwe dodam że ta bestja jest strasznie wrażliwa na luzy zaworowe, objawia się to np. mniejszą mocą z dołu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011    Temat postu:

a jakiego koloru świeca jest?? la miałem w swojej lc4 podobnie i okazało się że to gaźnik do regulacji (świeca była czarna jak smoła)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Pią 14:35, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 15:42, 22 Lip 2011    Temat postu:

yeah, wyregulowałem zawory, jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 17:21, 22 Lip 2011    Temat postu:

papas czemu niby ma nie lac 95 oktanowego paliwa ? serwisówka podaje aby lać własnie 95. zaleca chyba tylko do 1 silnika 98. do wiekszosci (95%) poleca własnie 95 oktanów. a starsze lc4 mogą pracowac na paliwie ponizej 90 oktanów! po co by podawali wbrew ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin