|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 23:56, 26 Kwi 2011 Temat postu: 520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach |
|
|
hej!
bike: 520SX 2000
przy jeździe na 4 biegu na wysokich obrotach, bike jakby "przerywał"
tzn nie ma objawu szarpania ale słychac co chile pusty suw (za mało paliwa??)
przy rozpędzaniu , odpalaniu, czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo, bez najmniejzego zająknięcia
czy to będzie
zawory, świeca, czy gaźnik? (membrana , dysza, iglica za nisko?)
rozrząd jest ok, zawory ustawiane 30-40mth temu, paliwo PB95/98 z BP/Orlen
jakies pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 13:29, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a nie maja odciecia zapłonu np aby nie przekorbic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papas21
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:21, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nigdy nielej tam 95tki tylko 98 jak już zawory mogłęś zle dokręcić trzeba je sprawdzić konkretnie przerwe dodam że ta bestja jest strasznie wrażliwa na luzy zaworowe, objawia się to np. mniejszą mocą z dołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a jakiego koloru świeca jest?? la miałem w swojej lc4 podobnie i okazało się że to gaźnik do regulacji (świeca była czarna jak smoła)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Pią 14:35, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 15:42, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
yeah, wyregulowałem zawory, jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:21, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
papas czemu niby ma nie lac 95 oktanowego paliwa ? serwisówka podaje aby lać własnie 95. zaleca chyba tylko do 1 silnika 98. do wiekszosci (95%) poleca własnie 95 oktanów. a starsze lc4 mogą pracowac na paliwie ponizej 90 oktanów! po co by podawali wbrew ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|