|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zibi_mx
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:40, 14 Maj 2015 Temat postu: ACCEL pokrywa pompki gaźnika z regulacją KTM SX-F 250 2009 |
|
|
Witam proszę o opinie na temat tego produktu
[link widoczny dla zalogowanych]
może któryś z kolegów ma zamontowane to urządzenie, czy się sprawdza w praktyce ?
Przymierzam się do zakupu, proszę o opinie i spostrzeżenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 15:40, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ja mam boyesena powiększony zbiorniczek niby spoko, ale po zamontowaniu sie dławił bardziej niz na oryginale i musiałem mu "oring modem" i tak zmniejszyc dawke paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zibi_mx
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:27, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:37, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tego nie wiem bo nie kojarze tego wymiaru, ale to nie chodzi o szczeline miedzy srubą do regulacj ia tym kowadełkiem ?
co do ustawienia - kupiłem sobie dzisiaj spręzynke SXS do gaźnika, zobaczymy cyz bedzie jakas róznica jak cos dam znać, koszt smieszny a podejrzewam że moze byc bardziej zauwazalne niz ten zbiorniczek co sie od spodu montuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:47, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
zibi_mx napisał: | Przy okazji rozmowy o oring mod i regulacji pompki przyśpieszacza manual mojego rocznika 2009 podaje odległość 2.15 gdzie powinna ta wartość być mierzona (w którym miejscu) na górze, po środku na śrubie, czy na dole ? |
jak dokładnie po angielsku masz nazwany ten wymiar?
jeżeli "Stop pump membrane" to nic nie regulujesz - jest to typ zastosowanej membrany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zibi_mx
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:02, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:31, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
oring mod i sprężyna SXS mają za zadania zniwelować opóźnienie jakie występuje między kolejnymi otwarciami przepustnicy
większość osób widzę nie rozumie co jaka modyfikacja ma za zadanie
to o co pyta kolega zibi_mx służy do regulacji długości wytrysku paliwa
w KTM najczęściej ludzie go skracają ponieważ to właśnie za duża ilość paliwa powoduje, że moto się dławi po otwarciu manetki zwłaszcza na luzie
oryginalnie długość wytrysku wynosi około 3s lub więcej, wskazane jest skrócenie go do 1s.
to co kupiłeś sobie Ty henio służy do podawania jeszcze większej ilości paliwa przez pompkę więc tylko powiększyłeś u siebie zjawisko mulenia (po ang. bog)
aby skrócić wytrysk można:
- kupić to co kolega dał w linku i przy pomocy śruby regulujemy sobie wygodnie pompkę
https://www.youtube.com/watch?v=FoWMl2zGtyU
- można zastosować BK mod
[link widoczny dla zalogowanych]
https://www.youtube.com/watch?v=7yoYr4bHRP4
- można kupić membranę z hondy crf która ma wyższy cycek a przez to podaje mniej paliwa
po prawej honda, po lewej ktm
- kupić nową komorę pływakową z wymiennymi dyszami leak jet - takie komory montowane są seryjnie w japońcach i ktm-ach od chyba 2008 roku. Wiem, że kolega w '09 450 6d miał coś takiego fabrycznie. Wtedy wymieniasz dysze w pompce ale jest to najbardziej upierdliwa metoda regulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=CDrttBUCFos
oczywiście zanim weźmiemy się za tuningi warto upewnić się, że mamy sprawny gaźnik i dobrze wyregulowany
np. wysokość przepustnicy musi być na tyle wysoka lub na tyle opóźniony wytrysk paliwa aby nie uderzał nam o przepustnicę bo da się tak zrobić
dlatego w manualach często pojawia się minimalna szczelina między gaźnikiem a przepustnicą
natomiast od regulacji rozpoczęcia wytrysku jest ta śruba która oring modujecie
poprawnie wytrysk powinien zaczynać się z chwilą otwarcia przepustnicy ale nie powinien o nią uderzać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 22:41, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:33, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
zibi_mx napisał: | Mam polski manual i jest to podane w danych gaźnika jako " ogranicznik membrany pompy " i podany jest wymiar 2,15 mm. Motocykl Ktm sx-f 250 2009 rok. |
jest to rodzaj zastosowanej membrany gdzie cycek ma 2,15mm
wszystkie katy mają taką membranę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:38, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
na stronkach USA gdzies wyczytałem że własnie ma niby te zjawisko usunąć - jutro dam znać co wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 0:24, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu
[link widoczny dla zalogowanych]
aby dopracować gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 5:30, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Właśnie też się zastanawiam nad zakupu tego elementu
[link widoczny dla zalogowanych]
aby dopracować gaznik |
tu jest wada że znowu trzeba mieć wkrętak aby regulować
lepiej kupić taki który można regulować paluchami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zibi_mx
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:20, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Fajnie mamy pierwsze konkrety, źle skojarzyłem tą wartość 2,15mm, znalazłem w sieci zdjęcie
Ļ
Jak prawidłowo zabrać się do tej regulacji i na co zwracać uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zibi_mx dnia Pią 7:39, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:39, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ja to zrobiłem tak - stoper i mierzyłem czas wytrysku paliwa, regulowałem az spadło do około 1 sekundy. - dodam że dokładałem zawsze oring mod bo on skraca ten czas. i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|