|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gagatek211
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:42, 19 Cze 2015 Temat postu: Amortyzatory |
|
|
Witam panowie mam szybkie pytanko może ktoś wie jak rozróżnić amortyzator olejowy od gazowego tak na pierwszy rzut oka. Ponieważ ostatnio zauważyłem lekki wyciek i mysle że to wina uszczelniacza więc fajnie byłobyto naprawić. Co prawda nigdy nie robiłem jeszcze amortyzatorów ale na tubie są filmy co i jak pokolei z wymianą oleju z tą różnicą że jeśli mój amortyzator jest gazowy to potem jakoś ten gaz trzeba dobić. Więc jak ktoś się orientuje to prosze o poradę. Mam nadzieję że nie zagmatwałem troche pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 23:47, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki masz motocykl ? Z przodu na 99% masz tylko olej, jedno lub dwu komorowy a z tyłu zawsze jest komora z azotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 17:45, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
jak na górze masz dwa odpowietrzenia to masz dwukomorowe z gazem, jak jedno to zwykłe jednokomorowe,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gagatek211
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:30, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moto to ktm sx 250. Tak mam 2 odpowietrzniki czyli wychodzi na to że to gazowe ??. Aha i jeśli tak to dam sobie rade je rozebrać i złożyć i jak dobić je gazem to już po złożeniu czy w trakcie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:00, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
napisz który rok SXA, albo daj fotke
2 odpowietrzniki ma kazdy zawias
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 8:45, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: |
2 odpowietrzniki ma kazdy zawias |
nieee
starsze SXy i EXCki mają jedno odpowietrzenie na górze
jednokomorowe EXC:
dwukomorowe SX/SXF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:07, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
hehe ja zrozumiałem 2 odpowietrzniki na 2 lagach czyli po jednym na strone. za słabo kontaktuje ostatnio chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 11:49, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
albo ja źle zrozumiałem ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:20, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX To nie są dwa odpowietrzniki tylko jeden otwór jest odpowietrznikiem a drugi służy do pompowania zamkniętej komory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:19, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | KristofSX To nie są dwa odpowietrzniki tylko jeden otwór jest odpowietrznikiem a drugi służy do pompowania zamkniętej komory. |
aaa no faktycznie! ktoś mi kiedyś nagadał że to odpowietrzenie drugiej komory.dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gagatek211
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:32, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A więc moto z 2006 roku. Czyli mam rozumieć że wymontować amory i wymienić uszczelniacze + zalanie olejem moge sobie zrobić ale trzeba by dobić gazem i pytanie czy można tylko to zrobić gdzieś w serwisie i jednak trzeba im całe amory do serwisowania oddać ?. A i rozumiem że dobija się już je gazem po całkowitym złożeniu. No i jeszcze jedno bo znalazłem fajny filmik co prawda po grecku chyba ale on się tyczy chyba wyłącznie olejowych amorów chociaż zasada chyba jest ta sama a na końcu poprostu gazem wystarczy dobić tak ? tu link https://www.youtube.com/watch?v=eUYCPZDzg4g
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gagatek211 dnia Wto 9:37, 23 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:37, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
jeżeli masz oryginał to powinien siedziec normalny jednokomorowy zawias, nic sie nie dobija powietrzem ( jeydnie sie odpowietrza)
jak masz dwukomorówke, to masz w lagach od jednokomorówki wsad z drugą komorą. sama wymiana uszczelniaczy przebiega identycznie jak w przypadku jednokomorówki, rozbiórka, wymiana uszczelniaczy, złozenie napełnianie olejem ( tylko tutaj mniejsza ilosc oleju ) sprawa wygląda inaczej jeżeli chodzi o serwis samej srodkowej komory. jak rozbierzesz amorek to komory nie musisz rozbierać. mozesz jąwyjać w całości, zmienić uszczelniacze i wsadzić z powrotem. serwis chyba nawet zaleca wymiane oleju w komorze co 2 wymiany oleju pozostałej częsci amorka. ale jak nie znasz historii to warto zajrzeć. i tutaj tez jest opcja że mozesz sam srodkowy kartridż dać na serwis, a uszczelniacze zmienic samemu. wtedy oni juz rozbiorą zmienią olej i nabiją wszystko razem z gazem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|