|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Nie 17:48, 23 Wrz 2012 Temat postu: Chyba zatarlem KATA :/ |
|
|
Witam
Jak w temacie wydaje, jadąc moto na prostej jakieś 600-700m trochę go podkręcałem co chwile but i but.
Pod koniec drogi nagle zaczął się dusić i mi zatrzymało kolo w czasie jazdy.
Zagotował się to wiem na pewno, chwilę później próbowałem go kopnąć ale trochę ciężko ale obracam wałem.
Nie będę go próbował odpalać.
I pytanko do was: Czy ja go zatarłem :/
Olej był nie dawno wymieniany, mieszanka do paliwa ok.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:35, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
oczywiscie ze go zapalowales
nigdy sie na prostej tak nie robi
a podejzewam ze i tak byl do roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:13, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
pewno zatarty. Nawet pewno go nie rozgrzałeś tylko but . . Jeśli był rozgrzany to pewno już musiał być na wykończeniu i się rozwalił. Sciągaj głowicę i patrz na starty. Odpalać nawet nie próbuj bo tylko pogorszysz sytuację, a tak może coś odratujesz jeszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Nie 20:41, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | pewno zatarty. Nawet pewno go nie rozgrzałeś tylko but . . Jeśli był rozgrzany to pewno już musiał być na wykończeniu i się rozwalił. Sciągaj głowicę i patrz na starty. Odpalać nawet nie próbuj bo tylko pogorszysz sytuację, a tak może coś odratujesz jeszcze. |
Sorry nie powiedziałem ze jeździłem gdzieś od 16;15 tak do 18 z groszem.
Właśnie miałem takie przeczucie ze będzie niedługo remont.
Kupiłem moto jakieś 3 miechy temu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez surfer dnia Nie 20:42, 23 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 6:31, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Też nie powiedziałęś jakie to moto ale pewno 2t. Ktoś ci na wykończeniu sprzedał i nie upilnowałeś tego, więc teraz szacuj straty. Ja kupiłem swojego kata 4t. Przelatałem 13mth i łożysko na wałku wywarzającym poszło i także remont całego sprzętu walę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Pon 20:03, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się ze było już bliskie wykończenia przejechałem może jakieś 10mth
Jest to KTM 380 sx 2000r no i oczywiście 2t
W weekend będę szacować straty oby wal i korbowód nie był krzywy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Pon 20:09, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
i Teraz pytanie co mam ogólnie sprawdzać przy takiej sytuacji, nie bede dawaj do żadnego mechanika.
Samemu pracowałem jakieś 4 lata w warsztacie samochodowym.
Dlatego na co mam patrzeć ??
1. Na pewno na wał czy nie jest krzywy.
2.korbowód.
3. co jeszcze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:15, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zacznijmy od początku.
Zrzucasz głowicę, następnie dobierasz się do tego by zrzucić cylinder. Po ściągnięciu cylindra oglądasz go wnikliwie czy ma tylko rysy, co z nim wgl jest. Następnie jeśli stwierdzisz że jest w miarę ok idziesz i się dowiadujesz czy można go honować czy odrazu regenracja. Następnie patrzysz czy korba ma luz czy nie ( ja tak czy owak by ją wymienił jeśli zminisz tłok i cyca odratujesz). Wał raczej nie będzie wykrzywiony, jeśli tak przy przekuwaniu korby powiedzą Ci to, bo wtedy nie będą mogli go wycętrować. Przy okazji możesz dla spokoju wymienić łożyska na wale, oraz posprawdzać wszystkie inne czy nie mają luzu. Ogólnie warto do garażu zabrać wydrukowanego manuala i wszystko mierzyć wd niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:19, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak wał zatarty to rozpoławiasz silnik i wymieniaj od razu wszystkie łozyska i uszczelniacze na silniku plus oczywiscie korba ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Sob 12:35, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Po dzisiejszych oględzinach
Stwierdzam iż zatarłem tylko tłok w cylindrze, lecz cylinder nada się do szlifu (nie ma głębokich wrzynów)
do tego są lekkie luzy na korbowodzie(na boki)
Czyli bez rozpoławiania silnika się nie obejdzie.
Na co mam zwracać szczególną uwagę przy rozbieraniu sinika??
Gdzie co może być najczęściej uszkodzone??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:44, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a cylek na żeliwie że do szlifu ?
na co zwracac uwage ? na wszystko - 1 błąd i moze z remontu wyjsc kicha. po zatarciu duzo elementów moze ulec uszkodzeniu, serwisówka w łape i patrz wszystko po kolei, skrzynia, sprzegło itp itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 17:52, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Korbowód, pewno myslisz o korbie. Na boki lekkie luzy może mieć i ma wręcz. Nie ma prawa być luzów z góry na dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:41, 29 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
przesuwac sie po łozysku moze, ale nie moze miec jak napisał kolega góra dół, ani luzów skrętnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jest zatarty?? |
Tak |
|
70% |
[ 7 ] |
Nie |
|
30% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Nie 11:40, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem przesuwać to prawie wszędzie tak jest
Ale jak trzymam pionowo korbowód i przesuwam pod katem to są luzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|