|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aerox80
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:59, 21 Gru 2014 Temat postu: Co wybrać??Pomocy!!! |
|
|
Na początek chciałbym się przywitać.Jestem Kacper do tej pory nie miałem do czynienia z crossami,tylko atv,lub jakiś motorower.Chciałbym kupić ktm-a i zastanawiam się jakiego wybrać.Do wyboru mam sx 85 lub sx 125.Mam 14 lat ważę 70kg i 175cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 11:07, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A do czego ci ten cross?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aerox80
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:21, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Póki co nie mam zamiaru za wiele latać po torze,ale sporo będę latał po lasach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:02, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
to oba do latania po lasach nie bardzo się nadają
szukaj sety w EXCku, trochę sporo jak na pierwsze moto ale do ogarnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:27, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj polatałem trochę 125 exc - kwestia pewnie ustawienia ( coś właściciel mówił o jakiejś sprężynce) - ale mocą nie powala.
Ale za to łatwość prowadzenia i lekkość - rewelacja...
Oj coraz bardziej taki dwupak (no może 200+)chodzi mi po głowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 21:20, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie jeździłeś wcześniej niczym większym i exc 125 " mocą nie powala ", to powiedz kumplowi, żeby silnik na stół wyciągał, bo trup konkretny już musi być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:47, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Jeśli nie jeździłeś wcześniej niczym większym i exc 125 " mocą nie powala ", to powiedz kumplowi, żeby silnik na stół wyciągał, bo trup konkretny już musi być |
to samo pomyślałem, że chyba to jakaś padaka była
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22:12, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | punk891 napisał: | Jeśli nie jeździłeś wcześniej niczym większym i exc 125 " mocą nie powala ", to powiedz kumplowi, żeby silnik na stół wyciągał, bo trup konkretny już musi być |
to samo pomyślałem, że chyba to jakaś padaka była |
Jest też opcja, że ktoś tu gazu nie trzymał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:00, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Jeśli nie jeździłeś wcześniej niczym większym i exc 125 " mocą nie powala ", to powiedz kumplowi, żeby silnik na stół wyciągał, bo trup konkretny już musi być |
Na co dzień mam EXC 400 a i trafia się pojeździć rożnymi sprzętami - exc200/525/crf450/yz450 - może dlatego exc125 nie powala mocą.
Za to prowadzenie super
Nie znam się za bardzo na dwupakach - długo nie jeździłem ale kilka razy gaz opór.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pon 8:32, 22 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aerox80
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:36, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A powiedzcie mi co ile przy takim użytkowaniu jak moje będę musiał wymieniać tłok,olej itp.
Powiedzcie mi czy około 4500zł wystarczy na strój?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aerox80
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:39, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czym może się różnić ten najdroższy poza rocznikiem od reszty,nie wiem czy jest sens wydawać tyle pieniędzy.Znajdzie się coś sensownego do 11tyś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:14, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
najważniejsze pytanie
czy cylinder na oryginalnym nikasilu i która selekcja tłoka
z tego co widzę co inni kupują to i w takim za 4000zł i takim za 24000zł może być pod cylindrem kupa.
ładna okleina i kolorowe dodatki potrafią ładnie namieszać i spowodować, że po przyjeździe do domu będzie wielki zonk.
kup taki co na 120% wiesz co jest w silniku
a jak nie kup tak aby te 2000zł zostało ci na ewentualne naprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 14:21, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz taki budżet to przede wszystkim szukaj motocykla z papierami. EXC to model z fabryczną homologacją i każdy powinien mieć papiery, jeżeli ktoś sprzedaje taki motor bez kwitów to jest duże prawdopodobieństwo że motocykl był kradziony, może niekoniecznie przez aktualnego właściciela ale kiedyś w przeszłości.
Poza tym bardzo trudno będzie w przyszłości sprzedać exc bez papierów, wiec po prostu nie warto płacić mniej za moto bez kwitów.
Ten 2012 to nowy model, który praktycznie idzie do dzisiaj (nie licząc kosmetycznych zmian). Płynniej oddaje moc, jest na pewno ciut lżejszy w prowadzeniu, chociaż jako amator raczej nie poczujesz różnicy.
Masz spory budżet więc możesz wybierać w czym Ci się żywnie podoba, ale z drugiej strony masz racje. Bez sensu chyba wydawać 20k na pierwsze moto, kup sobie EXC 125 z rocznika 2008-2011 z papierami (czyli żaden z tych, które podałeś). Bedziesz zadowolony a w razie wtopy będziesz miał kasę na ewentualny remont.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aerox80
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:39, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ok.Dzięki za info. Będę
szukał w okolicy exc w jakimś sensnym stanie a powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z tą selekcją tłoka itd. no i mniej więcej co ile te remonty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:42, 22 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
cylinder jest pokryty wastwa nicasilu cienka - bardzo cienka. i tlok ma byc o np 0.04 mm mniejszej srednicy niz srednica cylindra. cylinder sie wyciera, i tlok oryginalny nie bedzie juz na 0.04 tylko na przyklad na 0.05, wiec sie kupuje tlok drugiej selekcji na przyklad B ktory ma o 0.01 wieksza srednice niz tlok selekcji A. i zakladasz go i znowu masz spasowny tlok z cylindrem na 0.04. i tak az sie ten nicasil wytrze w cylindrze.
co ile remont jakies 100 mth amatorskiej jazdy powinien wytrzymac mowa o exc oczywscie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|