Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder - 250sx 2002r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 16:37, 01 Lut 2017    Temat postu:

MatiEXC napisał:
Bierz wossnera, z vertexem różne cuda się działy Wink


Masz na myśli zamki pierścieni ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 0:38, 02 Lut 2017    Temat postu:

Też, przejechałem sie na tych tłokach nawet przy simsonach 60ccm, gdzie zacierały sie jak .... Już meteor za stówkę dostawał po dupie, a nawet nie pisnął. Co prawda to już wiadomo większa pojemność itp, ale nadał mam średnie przekonanie do tej marki, latam na Wossnerach i nie miałem z nimi nigdy problemu, wszyscy w ekipie zawsze wossnery nawet do 4 paków i zero problemów z puchnięciem tłoka (w przypadku 2t było to odczuwalne).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 9:29, 02 Lut 2017    Temat postu:

Ahhh te przeróbki Simsonów Very Happy Dobra nie robimy OT Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:59, 02 Lut 2017    Temat postu:

Śmiało można wspominaćSmile wossner zamówiony, kosz sprzęgłowy zamówiony, zawór dzisiaj spolerowalem na lustro Wink wymieniłem wszystkie oringi, cylinder czeka, teraz czekam na uszczelki i będę rozpoławiał silnik, każde łożysko z wierzchu wygląda ładnie mam zamiar wymienić same uszczelniacze. I znowu mam pytanie czy uda mi się rozpołowić silnik i złożyć bez specjalnych narzędzi (pomijając ściągacz koła magnesowego i kosza bo to kupiłem)? Jutro wrzucę fotkę bo jestem ciekaw czy widzieliście wcześniej już takie wyżłobienia jak te które były na starym koszu, poprzedni właściciel to był jakiś rzeźnik, jeszcze wciskał kit ze jest mało płynu w hydraulice dlatego sprzęgło ciągnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 23:21, 02 Lut 2017    Temat postu:

Bez ściągaczy rozpołowisz silnik. Jedynie potrzebujesz specjalny do bieżni łożyska wału. Co do oringów... Ja zamawiałem wszystko w KTM. Założyłem nowe i ??? Ciekło spod pokrywy zaworu wydechowego. Założyłem spowrotem stare oringi i szczelne aż po dziś.

Film z demontażu bieżni łożyska wału ---> https://youtu.be/45qlfDc8kwE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:27, 07 Mar 2017    Temat postu:

Witam Panowie, trochę odświeżam temat bo jestem na skraju załamania:) Motocykl złożony z wszelką dbałością os zczegóły, nowe uszczelki, uszczelniacze, łożyska. Cylinder zregenerowany w Langcourt, nowy tłok wosner selekcja A, przed złożeniem wszystko nasmarowane olejem tak jak powinno być, paliwo z większa niż zwykle ilością oleju, filtr świeżutki nasączony, gaźnik przeczyszczony. Pierwsza jazda w sobotę deliktanie na pół gwizdka bez szaleństw, przerwy na chłodzenie, niedziela analogicznie. Wczoraj miałem więcej czasu więc ściągnąłem dyfuzor zaglądam przez zawór a tam mnóstwo pionowych przetarć. Od razu ściągnałem głowice i cylinder. Na tłoku prawie nie ma teflonu, wygląda jak mój stary tłok po tuleji + czarny nagar na denku tłoka. Na cylindrze prawie nie widać jodełki po honowaniu, co jest grane:/ Chciałem rozpocząć sezon a chyba właśnie go skończyłem:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:05, 08 Mar 2017    Temat postu:

czy cylinder był mierzony przed założeniem? różne sztuki sie trafiają nawet nowe
wiecej oleju tzn ile?
jodełka może jest zakopcona, wytrzyj gładz szmatką z benzyną
i daj fotki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:44, 08 Mar 2017    Temat postu:

Moze za ciasno spasowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 22:26, 08 Mar 2017    Temat postu:

Po nałożeniu nowego nicasilu trzeba zmierzyć cylinder i dopiero dobierać tłok. Czasami podobno się zdarza że na nowym nicasilu pasowanie wychodzi zbyt ciasno i trzeba wszystko dobrze przehonować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:04, 09 Mar 2017    Temat postu:

Mieszanka 1:40, cylinder nie był mierzony, dostałem informację że jest pod selekcję A Wossnera i taki tez tłok kupiłem i to jest pewnie błąd, zaraz prześlę zdjęcia bo nie podoba mi się zamek pierścienia na tłoku, dokładnie w miejscu w którym jest zamek na tłoku, na cylindrze jest największa rysa. Skontaktowałem się z firmą która załatwiała nicasil, dostane rabat na nowy nicasil + poskładają mi wszystko za darmo tylko muszę dostarczyć motocykl. Mało pocieszające bo musze wyłożyć drugi raz kasę na nicasil, tłok, uszczelki... Poza tym nie mam wątpliwości co do tego czy dobrze wszystko złożyłem, no ale w przypadku ponownego zatarcia będe miał podstawy do reklamowania.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Czw 11:32, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:07, 09 Mar 2017    Temat postu:

Cylinder:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:20, 09 Mar 2017    Temat postu:

Tłok:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:53, 09 Mar 2017    Temat postu:

Te rysy czuć pod paznokciem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:10, 09 Mar 2017    Temat postu:

Nie czuć, czuć tą jedną którą masz na drugim zdjęciu (ta w miejscu zamka na tłoku), jak myślicie jaka była przyczyna, zwróćcie uwagę na zdjęcie tłoka i zamek pierścienia czy coś tam mogło pójść nie tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:40, 09 Mar 2017    Temat postu:

Oprócz tego zamka wszystko wygląda zwyczajnie. Tłok musi się ułożyć z cylindrem zwłaszcza jak wszystkio nowe i stad ślad pracy.. Nie lej tyle oleju do mieszanki i lataj normalnie, na pełnym gwizdku, silnik musi się rozgrzać bo inaczej zasyfisz sobie kanały i wydech nagarem i efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Załóż pierścień na tłok i zobacz co się dzieje na tym zamku, może jakimś cudem pierścień nie chowa się w rowku i rysuje cylinder w tym miejscu. Być może trzeba go podpilowac, dziwne to jest, może podróbka, albo kiepskie wykonanie. Ogólnie latalbym na tym po sprawdzeniu tego zamka. Ja nigdy nie docieralem 2t, zwykła jazda.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Czw 12:41, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin