|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:42, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj oddałem cylinder do zakładu w którym mi go pomierzą i obejrzy to ponoc jakiś specjalista;), być może skończy się na honowaniu i innej selekcji, Panowie jak włożyłem sam pierścień ułożyłem tłokiem od góry żeby rowno siedział to przerwa na zamku była prawie 1mm a sam tłok siedzi w miarę ciasno, czy to możliwe ze pierścień się tak zjechał ze stracił tyle na obwodzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 18:44, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mozliwe widzialem moto gdzie koles wsadzil odwrotnie ( do gory nogami pierscien ) i kopal kopal kopal i moto nie odpalalo. Robil to chyba dluzszy czas bo w wydechu bylo z pol litra paliwa (oczywiscie odpalal po remoncie na nowym tloku ) po rozebraniy pierscoem bym totalnie zjechany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:40, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Odwrotny montaż nie wchodzi w grę, zwróciłem uwagę na to żeby znaki, w tym przypadku literka N była u góry. ale mimo wszystko wydaje mi się że podczas montażu musiał ewentualnie się krzywo ułożyć, nie widze za bardzo innej opcji, starałem się nie przegrzać moto a i smarowanie też było takie jak powinno. Próbuje odnaleźć przyczynę żeby w ten sam sposób nie załatwić kolejnego cyl i tłoka. Te zdjęcia które wcześniej wrzuciłem to 2mth delikatnej jazdy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamjajoz
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:18, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A pierścienie w 2t nie są czasem symetryczne? I kierunek montażu nie powinien mieć znaczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 13:19, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moze byc to zalezne od modelu czy nawet producenta tloka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:00, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak jak widzieliście na zdjęciach, cylinder przytarty. Nie było tragedii po pomiarach wcisnąłbym selekcje C i pojeździł ale nie o to mi chodziło przed remontem. Chłopaki z zakładu który sprzedawał mi cylinder zaoferowali pomoc, dostałem zniżkę na wszystko ale muszę wyłożyć znowu ponad 1000zł za w sumie dwie godziny jazdy:). Zacząłem się zastanawiać i wydaje mi się że po zmianie z tulei na nicasil mogłem mieć rozregulowany gaźnik, mimo iż na świecy miałem nagar to był to nagar suchy i opiłki pierścienia, to mnie zmyliło myśląc że mieszanka jest bogata? Myślę że mieszanka była zbyt uboga i dlatego przy wzroście temperatury pierścień się starł przy okazji szlifując cylek. Na tę chwilę nie potrafie inaczej tego zjawiska wytłumaczyć, wszystko było złożone tak jak powinno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Pon 13:02, 20 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:44, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Uboga mieszanka nie mogła być przyczyną. Musiałbyś katować i przegrzewac wiele godzin ale to słychać bo silnik dzwoni, przeciąga cykle. Prędzej przytopilo by tłok. Coś po prostu źle poskladales, za ciasno prawdopodobnie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:01, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dlatego tym razem cylinder pojechał z nowym tłokiem, wszystko ma być dobrze pomierzone i spasowane. Kiedy wróci cylinder wrzucę zdjęcia przed montażem, samego pierścienia włożonego do cylindra i tłoka może ewentualnie w razie jakichś wątpliwości pomożecie mi je rozwiać chyba nie przelknąłbym kolejnego zestawu jeszcze raz:) w cenie remontu i motocykla miałbym nowszy model ćwiary:D a tak mam nadzieje ze bez problemów pojezdze ten sezon a po sezonie z czystym sumieniem sprzedam prawie całkowicie odbudowane moto:) SX się przy mnie marnuje, lepiej mi będzie na młodszym exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stiopa
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: Śro 10:18, 22 Mar 2017 Temat postu: Głowica do 125sx |
|
|
Witam.
Mam problem ze sparowaniem głowicy do cylindra. zrobiłem "secika" i po odpaleniu puściła uszczelka pod głowicą. Przed remontem moto latało.
numerki na cylindrze wskazują na to,że cylek jest 2002r a nr na głowicy, że
sprzed 2002r.
W ktm sklep znalazłem takie nr głowic:
603.30.006.000
603.30.006.100
603.30.006.400
czym one się różnią? I która jest do mojego cylindra?
Pozdrawiam S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 11:12, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli cylinder masz młodszy niż 2002 (końcówka numeru 300), ale nie starszy niż 2006 uszczelkę pod głowice będziesz miał jako oring, (a nawet dwa; osobno dla płynu chłodzącego i osobno dla komory spalania).
Przed rokiem 2002 była jedna uszczelka, nie oringi.
Po roku 2006 zmieniono kształt cylindra i głowicy.
Co do numerów które podałeś to każdy powinien zaczynać się od cyfry 5, a nie 6. Kolejno:
z końcówką 000 - głowica z przed roku 2002- nie pasuje do cylindra po 2002
z końcówką 100 - głowica od 200 exc po roku 2003(oczywiście też nie pasuje)
z końcówką 400 - głowica po roku 2002 - pasująca do Twojego cylindra
Podsumowując: jaką uszczelkę założyłeś? jedną czy dwa oringi? Jaka uszczelka była wcześniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:40, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kupiłeś dobry oring wewnętrzny? Zauważ że pomiędzy latami 2000-2002 występuję dwa rozmiary oringu wewnętrznego 80mm i 76mm. Sprawdź czy masz odpowiedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 13:41, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę, to kolega pisze o 125 sx, więc powinien sprawdzić to o czym pisze ja w poprzednim poscie
Swoją drogą nie wiem dlaczego pyta właśnie w tym temacie, ale od porządku na forum ja nie jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stiopa
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: Śro 13:54, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
amek 721 dzięki za konkretną odpowiedź mój cyl ma nr 503.30.005.300 R więc głowica z końcówką 400.
Pozdrawiam. S
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stiopa dnia Czw 0:25, 23 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stiopa
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: Sob 8:35, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A może zna ktoś wymiary głowic do sx125 ?
Mam taki problem, że mam dwie sztuki w ręce o różnych nr końcowych i różnicy nie widzę. Potrzebuje wymiary i zdjęcie głowicy z końcówką 400.
Pozdrawiam Szczepan.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stiopa dnia Sob 8:36, 25 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
menthor4u
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:48, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, tak jak obiecałem dzisiaj dotarł nowy cylinder, nowy tłok. Podobno cylinder pomierzony i sprawdzony, wrzucam zdjęcie z pierścieniem, zaraz pójdę po szczelinomierz bo coś nie podoba mi się ta przerwa. Proszę o opinię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|