Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder - 250sx 2002r.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:29, 25 Sty 2017    Temat postu: Cylinder - 250sx 2002r.

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem w trakcie pierwszego remontu. Poprzedni właściciel wbił tuleje w cylinder, jest to już ostatni nadwymiar tłoka więc mam dwie opcje: pierwsza to bawić się dalej w tuleje montując nową, druga kupić cylinder na nicasilu za 3300zl lub zregenerowany za połowe ceny. Skłaniam się bardziej w kierunku drugiej opcji, na rynku wtórnym jest wiele firm sprzedających zregenerowane cylindry z "langcourt". I teraz mam takie pytanko czy któryś z cylindrów z młodszych roczników pasuje do 2002r.? Mój cylinder to dokładnie ten z numerem 54630205344. W roczniku 2003 cylinder jest prawie identyczny ale posiada taki odpowietrznik po lewej stronie, co to właściwie jest? A może ktoś z was posiada taki cylinder?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 12:38, 25 Sty 2017    Temat postu:

oczywiście najlepiej kupić nówkę, ale jak sam mówisz koszt dwa razy większy
Przy używce jest ryzyko:
1) trafisz na pseudo firmę, która jeszcze w Polsce nakłada nie nicasil, a chrom techniczny
2) kupisz cylinder, który regenerowany był już kilka razy, przez co nawet dobrze położony nicasil będzie się łuszczył
więc dobrze kombinujesz myśląc o nowszym modelu. Wejdź na ktmsklep.pl i porównaj nr katalogowe, wydaje mi się że do 2007 roku nie było większych zmian. Ten odpowietrznik (jeżeli myślimy o tym samym) to odpowietrzenie skrzyni, w niczym nie przeszkadza, wręcz przeciwnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:59, 25 Sty 2017    Temat postu:

No właśnie, jeżeli chodzi o roczniki do 2007 to jeżeli odpowietrznik nie przeszkadza to rozumiem że głowica również spasuje z mojego modelu? Zauważyłem że w cylindrze z odpowietrznikiem głowica ma podpięcie do węża chłodniczego pod innym kątem. A czy ktoś się orientuje czy cylindry z 2007 roku pomimo innego kształtu, przypadkiem nie pasują bo mam możliwość zakupu w dobrych pieniądzach nówki sztuki razem z zaworem i klapą ale obawiam się że kanały chłodzące nie pokryja się z głowicą i silnikiem?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez menthor4u dnia Śro 15:59, 25 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 18:42, 25 Sty 2017    Temat postu:

Jakie masz wejście na dyfuzor ? Wkładasz do środka czy nakładasz dyfuzor na flansze ? Ogólnie 2002 a 2003 to zupełnie inne silniki. Wały, tłoki, cylinder, membrana wszystko się różni. Inne są uszczelki pod cylinder w 2002 i 2003 co oznacza że kanały są też inne. Inne głowice są.


Przy cylindrze z 2002 dyfuzor nakładasz na flansze
Przy cylindrze z 2003 dyzuor wkładasz do środka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:07, 26 Sty 2017    Temat postu:

Witam, masz rację. Dyfuzor nakładam na flanszę, 54630205344 - numer aktualnego cylka. Zauważyłem właśnie że różnica jest w prawym kanale pod cylindrem a także mam dodatkowy kanał nad zaworem wydechowym czego nie ma w roczniku 2003. Ale trafiłem w model:/ czyli ktm robił te cylindry tylko przez dwa lata. Czyli nie ma opcji zamontowania cylindra z nowszego modelu? Te niewielkie różnice będą miały wpływ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Czw 16:48, 26 Sty 2017    Temat postu:

Daj foty tego cylka. Ogólnie te cylindry szły w tych modelach 2000-2002.Później po 2003 jest już większe pole manewru i możesz przypasować od wielu roczników.

Jeżeli chciałbyś wstawić tuleje to polecam ci intr-motor. Gość ma pojęcie jak nie wiem kto. Robi to świetnie. Tuleja idealnie dopasowana z cylindrem. Pełna profeska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:00, 26 Sty 2017    Temat postu:

Postanowiłem skończyć na tą chwilę przygodę z tulejami:P ale dzięki, dzisiaj miałem całkiem dużo szczęścia, odezwał się do mnie facet, z którym kontaktowałem się pół roku temu i stałem się posiadaczem nowego cylindra na nicasilu:) więc będę powoli składał wszystko do kupy (nowe łożyska, uszczelniacze) zakładam wossnera sel A i mam nadzieję że nowy sezon za jakiś czas zacznę z mocniejszym i co najważniejsze zdrowszym moto. Muszę jeszcze zrobić test wysprzęglika, zamówiłem nowe oringi i mam nadzieję że nie będzie wycieku, w cylinderku wysprzęglika mam delikatne otarcia ale sam oring był już "kwadratowy więc mam nadzieje ze na nowym jeszcze pojeżdżę. Pozostał też jeszcze jakiś dobry spawacz (na dyfuzorze mam malutką nieszczelność). Także szcześliwie problem dzisiaj rozwiązałem:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:03, 26 Sty 2017    Temat postu:

No i w sumie teraz cylinder do KTM 250sx 2002r. z tuleją w całkiem dobrym stanie, komplet z tłokiem wossnera - niestety to już ostatni nadwymiar ale przejechane mam na tym 17mth do SPRZEDANIA. Chętnych zapraszam na PRIV.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:28, 31 Sty 2017    Temat postu:

Panowie odświeżę nieco temat, jaki sugerujecie tłok do sx, dwa pierścienie czy jeden? Wszelkie Namury i tego typu no-name odpadają. Lepiej kuty i jeden pierścień (przykładowo Wossner), czy vertex lub prox na dwóch. Vertex ma też w ofercie coś takiego jak Vertex Replica i jest to kuty tłok na jednym pierścieniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 12:32, 31 Sty 2017    Temat postu:

Wossner Wink (mam przelatane 8 sztuk i nigdy nic się nie działo)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Wto 16:32, 31 Sty 2017    Temat postu:

Masz vertexa do tego modelu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:58, 01 Lut 2017    Temat postu:

Tak, w moim zaprzyjaźnionym sklepie w cz-wie Vertex Replica sx 00-02, jedno pierścieniowy cena 419zł. Jak chcesz więcej info to na priv bo nie chcę robić reklamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
menthor4u




Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:59, 01 Lut 2017    Temat postu:

Kajtek a zakładasz z dwoma pierścieniami czy z jednym na nicasil?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 12:23, 01 Lut 2017    Temat postu:

Do exc nie ma vertexów a na SX nie patrzyłem. Ja dałem do siebie dwa pierścienie tak jak powinno być. Mi w Anglii dobierali tłok, i wossnera dali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Śro 14:13, 01 Lut 2017    Temat postu:

Bierz wossnera, z vertexem różne cuda się działy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin