|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:59, 16 Sty 2014 Temat postu: cylinder ktm sx 450 2005r |
|
|
Witam ! Jestem nowy na forum i od niedawna posiadam ktm smr 450 z 2005r ! Postanowiłem zrobić remont w moto i okazało się ze jest porażka w silniku jes to smr 450 czyli powinien mieć tytanowe zawory a miał stalowe , korba prox od sx 450 tylko mam kłopot z cylindrem ponieważ nie wiem czy jest od smr lub sx 450 i tu moje pytanie czy liczba 570 wybita na cylindrze coś oznacza ? a może ktoś zna wymiary cylindra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:04, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Zaopatrz się w manuala oraz katalog części zamiennych - tam jest wszystko jak na dłoni.
Co do twojego pytania:
CYLINDER 450 SX D=95/L=68 03
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 16:04, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 16:14, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zawory powinien mieć tytanowe ale spokojnie można zamienić na stalowe na podwójnych sprężynach, różnica w mocy będzie nieznaczna, niezauważalna dla amatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:16, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
mam manual ale nawet w serwisie nie mają pewności i nie wiedzą jaki zamówić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:21, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a czy od sx 450 bedą pasowały części cylinder tłok i zawory ? dodam ża ma skrzynie 6 i rozrusznik brak numeru vin na silniku 1 Lecz motor mam zarejestrowany ubezpieczony i z przeglądem i homologacją !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:29, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
SX i SMR to są te same silniki
Różnica jest tylko w skrzyni biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:33, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:04, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
a co oznacza cyfra wybita na głowicy i cylindzrze 570
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:13, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam cylinder 95/11r a tłok był vertex 8592 w dowodzie mam smr 450 korba smr 450 cylider też pasuje do smr 450 a tłok według allegro to exc 250 01 05 rocznik przed remontem moto z 4 biegu piona zaliczał z gazu i teraz nie wiem jakie części zamawiać bo w salonie powiedzieli ze nie zamówią do puki im nie powiem dokładnie od jakiego modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:31, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Z czym dokładnie masz problem?
Mówisz że tłok masz z 250 który ma średnicę 75mm
Więc nie możesz mieć średnicy cylindra 95mm
Jeżeli masz cylinder 75mm to znaczy że masz 250 a nie 450.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:36, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
przeprasza ! okazało sie że pewny serwis ktm nie umiał odczytac danych z tloka wertexa i wmawiali mi ze jest to tłok od 250 !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintt
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:40, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
juz zamawiam cylinder od smr 450 +tłok ktm ! czy do smr 450 mogę założyć zawory stalówki czy lepiej ktm tytanowe ? korba oryginał czy zamienik ? Prosze o wasze opinie bo do serwisu się już nie zgłoszę jak chcieli mi wcisnąć tłok od 250 do smr 450 :}
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:36, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cylinder + tłok najlepiej oryginał
Zresztą to i tak jest sprzedawane w zestawie
Korbę sądzę, że możesz ze spokojem dać zamiennik
Zawory możesz dać stalówki tak jak to jest montowane w exc. Jest nawet jeden kod na zawory, sprężyny, podkładki uszczelniacze i wychodzi to dużo taniej niż osobno. Zestaw wychodzi jakieś 900zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:11, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
cylinder tylko oryginał
tłok róznie mówią, ale z mouch doswiadczen oryginał wychodzi najlepiej zwłąszcza do 450tki bo kosztuje duzo mniej. patrz na allegro kolega znalazł niedawno nówke tłok pierwszej selekcji za 450 zł ?
korba podobno najlepsza oryginał, ale też kosztuje swoje ;/ ja mam proxa i juz 3 sezon będzie z nią i narazie jest ok. co prawda ja załatwiałem częsci z usa wiec wyszła mnie grosze chyba 300 zł. ale jakbym miał dać za proxa 600 zł np to wolałbym dołozyc troche i kupic w KTMie oryginał
zawory - zamiennie stalowe albotytan, tylko jak kupujesz to cały komplet. bo sa inne sprezynki itp itd. no i oryginał komplet najtaniej wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:55, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
korba oryginał z tego co pamietam to około 1800zł w serwisie wiec za to masz prawie 3 proxy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|