Krystian
Dołączył: 05 Lip 2018
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:14, 22 Paź 2019 Temat postu: Czujnik TPS |
|
|
Witam.
Może ktoś zagłębiał się w temacie tps i ma bardziej obszerną wiedzę. Przeszperałem przeróżne fora i w większości są to głupoty, potrzebuję konkretnej informacji jak POPRAWNIE ustawić tps.
Jeżeli ustawię według serwisówki 2100-2200 obrotów(licznik mth z funkcją obrotów) i tps’a na 0,601V silnik czuć, że się grzeje i strzela w wydech. Większe wartości wyrównują pracę silnika(który po chwili gaśnie), tylko kiedy przestać? Rozumiem, że te 0,601V to dane wyjściowe od których zaczynamy regulacje, tylko jak znaleźć ten złoty środek?
Pierwotnie miałem dość niskie obroty biegu jałowego i wartość rzędu chyba 0,900V? Aczkolwiek silnik pracował równo, nie grzał się i moc oddawał dostatecznie. Do regulacji mnie wzięło po tym, jak zauważyłem, że pierwsze dwa kółka na torze zawsze motor jest mocniejszy, następne okrążenia stają się mniej dynamiczne, często po rozgrzaniu dodawał sobie obroty biegu jałowego(być może z powodu zbyt niskich) chodził na nich tak przez chwilę i zaraz opadały.
Dodam, że mam przejściówkę do mierzenia tps.
Pacjent to SXF 250 z 11 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|