|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hjust
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podhale
|
Wysłany: Pią 14:05, 11 Kwi 2014 Temat postu: Docieranie KTM SX 85 |
|
|
Jak i ile powinienem docierać SX 85 po remoncie silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:26, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jak nicasil czyli wszystko jak fabryka dała, to pierwszy bak po torze popyrkac, dobrze rozgerzewac przed jazdą, nie przeciągać na wysokich obrotach ale też nie mozna zamulać i jeździc zbyt wolno. na drugim baku, tez dobrze rozgrzać juz jeździc prawie normalnie ale uwazac na przegrzewanie motocykla i też nie przeciągać na biegach wysoko.. no i 3 bak to juz praktycznie normalna torowa jazda, jeszcze bym nie katował po najwyzszych obrotach jak to czasem na dłuzszej prostej bywa, ale tez co ważne żeby kontrolowac temperature silnika - jak mocno nagrzany to dac chwile odpocząc albo przejechac sie wolniej żeby sie szybciej schłodził. i tyle. tak na prawde proces docierania przy takim motocyklu to nie udreka tak jak niektórzy mówią zeby pyrkac 30 km/h na wysokich biegach ilestam km ;P prawie zwykła jazda aby bardziej dbac o dobre chłodzenie silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:12, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nicasil-ze 20 min spokojniej i później dzida normalna
tuleja-3 baki paliwa jak wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek2223
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:15, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
odpalic z 10minut na wolnych i zgasić i tak kilka razy potem z 2 baki bez cisnięcia Musisz biegi zmieniac 1,2,3,4,5,6, i tak caly czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:01, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
piotrek2223 napisał: | odpalic z 10minut na wolnych i zgasić i tak kilka razy |
bzdura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:56, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak własnie sie nie robi, raz że silnik musi sie docierac pod obciązeniem najlepiej zmiennym, to po 2 musi miec chłodzenie, a na postoju nie ma ani tego ani tego ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|