|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KTM250SX_RIDER
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:01, 06 Sty 2015 Temat postu: Dysze gaźnika Keihin |
|
|
Witam.Mam pytanie odnośnie ustawienia gaźnika Keihin PWK 38 który znajduje się w moim ktm SX 250 2002r.Czy zmieniając dyszę główną na 172 lub 175 (przy obecnej 168) muszę zmienić takze pozostałe dysze na większe oraz ponownie ustawić gaźnik czy nic nie trzeba robić?.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:13, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie trzeba, dysza główna odpowiada za skład mieszanki przy wiekszym odkręceniu manetki aż do pełnego otwarcia. a to jak sie zachowuje np na wolnych obrotach to decyduje dysza wolnych obrotów ;P wiec jak ma problemy tylko na wysokich albo chcesz wzbogacic to zmienaisz dysze tylko jedną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:23, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 8:14, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | problemy są w dolnym zakresie obrotów.Jadąc na np. 3 biegu w dolnym zakresie obrotów po szybkim odkręceniu manetki pojawia się lekkie zdławienie.W górnym zakresie idzie jak szatan.Dlatego pytam czy większa dysza główna rozwiąże problem. |
Chcesz kontakt do wróżbity Macieja?
Kto to może wiedziać, być może rozwiąże, chociaż wątpię żeby w tym był problem, bardziej położenie iglicy ma tutaj znaczenie. Przy regulacji gaźnika bardziej patrz na uchylenie przepustnicy niż na obroty(jedno z drugim się łączy) i tak dysza wolnych odpowiada za pracę przy niewielkim uchyleniu - powiedzmy do 1/3 i przejściu na wysokie obroty. W ogóle dobrze wyczyszczony ten gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|