|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:24, 02 Gru 2015 Temat postu: Dysze Sx 125 2001 |
|
|
siema. Jakie macie dysze w swoich setach? ja mam 190. coś mam zmieniać? Bo oólnie jak nie odczułem różnicy ale kumpel go usłyszał 1 raz i od razu mówi zebym dysze wymienił bo za cichy jeest czy coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 19:28, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
za cichy?!
Dysze powinno się dobierać do temperatury, wysokości i kilku innych czynników.
Ostatnio w kilkunastu stopniach jeździłem na głównej dyszy 185, motor nie był ani za głośny ani za cichy
Co nie oznacza, że u Ciebie 185 będzie odpowiednia.
Zapytaj się jeszcze raz kolegi, jestem ciekawy co to za teoria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:33, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
bo ogólnie ja śmigam na torze od jakiś 3 mieś i kwestia tego że jak wjadę w zakręt po krótkiej to takiego muła jakby ma na 2/3 buuu redukcja do 2 ew 1 i dopiero ładnie ciągnie. a 2 sprawa to np jak odpale go tam na drugi dzień np czy po tygodniu pięknie purczy na kopa ale pchodzi 1 sek i gasnie i nie da się go odpalić dopiero ssanie i odpala. ktoś coś?>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 19:57, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
każdy powinien ktoś coś.. Ty też.
Ssanie nie jest dla ozdoby!!! Nie wiem dlaczego ktokolwiek może tego nie pojmować.
I tłumaczenia typu "bo kolega ma 450 i odpala zawsze bez ssania" świadczą o tym, że kolega ma za bogato zestrojony gaźnik.
To buuu na 2/3 (domyślam się 2/3 maksymalnych obrotów) może świadczyć o złej iglicy, pozycji klipsa na iglicy. Musisz sporo poczytać o strojeniu gaźnika. Na forum masz dużo informacji.
Podstawa to czysty filtr powietrza.
I pisz trochę bardziej zrozumiale, bo takie "skróty myślowe" Cytat: | kwestia tego że jak wjadę w zakręt po krótkiej to takiego muła jakby ma na 2/3 buuu redukcja do 2 ew 1 i dopiero ładnie ciągnie |
mogą zostać przez nas źle odczytane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:03, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Hyh Okej Spoko. Dzięki panowie. Będę działał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 0:25, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Te "buuuuu" może powodować także źle ustawiony zawór wydechowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:03, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
hah rozebrałem dzisiaj przepustnice i iglice miałem na samym dole. ustawiłem na środek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|