|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:45, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
:// jutro go przegonie może ale jak obstawiacie ze dlaczego świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:32, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
nie do konca wyzsze obrtoty - fakt pokaze to cos, ale najlepiej to pojeździc dłuzej tak jak jexdzisz normalnie czyli jak na torze to wjedz na tor i wtedy wykrec.
bo rzeczywiscie na minute to ta swieca nawet nie nagrzała sie do temperatury pracy, a swieca od pewnego punktu temp itd... ma samoczyszczenie od iskry. jak sie własnie odpala na chwile, przepala motocykl np zima na chwilke, albo ma za bogata mieszanke zwłaszcza na wolnych no to tak sie bedzie dziać zawsze ze swiece padają.
chociaz jak dla mnie to i tak ma troche za bogato chyba ze na ssaniu chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:00, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A jak tak sobie mysle czy wina nie stoi gdzieś po stronie elektroniki tj; kondensator Ew cewka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:10, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 19:03, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
skorzystaj z tego, będzie prościej... [link widoczny dla zalogowanych]
na tych zdjęciach nic nie widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:42, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Może to coś bardziej pokaże
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MatiSx125 dnia Sob 21:43, 03 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:50, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Przejechałem się przed chwilą. Motocykl chodzi jak pszczółka jak się rozgrzeje to idzie jak szatan i ani dymka nie puści. W końcu naszła ta chwila że musiał zgasnąć. Wziąłem sobie druga świece i po prostu jak zgasł to wymieniałem i nawet to nic nie dawało. Czyli ewidentnie coś z elektryką. jak sprawdzić czy poszła cewka czy kondensator bez użycia jakiś specjalistycznych narzędzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:13, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa.
Jak zgadnie to zdejmij szybko fajkę włóż drugą świecę i sprawdź czy jest iskra jak bd kopać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:43, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Rozgrzałem, zgasł , wykręciłem świece i brak iskry. Jak ostygł zaczęła się pojawiać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:52, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ile przewodów idzie do modułu??
Tam jest stator z impulsatorem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:09, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Z silnika wychodzą 4 kabelki:
Zielony , czerwony , czerwono czarny , czerwono biały .
Przy chłodnicach do tych czterech dochodzi czarno biały i on idzie jedna strona do chyba regulatora napięcia ( ta czarna plastikowa "puszka" przy ramie ) a druga idzie do przycisku gaszenia. Z przycisku gaszenia wychodzi jeszcze jeden cały czarny i idzie do jakiegoś uchwytu ramy pod bakiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:21, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi konkretnie o miejsce w którym jest magneto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:29, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
mam identycznie tak jak to w czerwonym polu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:39, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
No wiec musisz teraz zobaczyc ktore dwa przewody ida do impulsatora a ktore do statora (cewki).
Musisz przygotowac sobie próbowkę z diody oraz miernik.
Wtedy zobaczysz czy impulsator daje sygnal z diode, ale pewnie tak bedzie.
A miernikiem trzeba by sprawdzic sprawnosc statora, cewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiSx125
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:32, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ale na ciepłym czy zimnym? Możesz dać mi swój nr na pw to byśmy sie dogadali co jak dokładnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|