Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśniecie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:45, 02 Cze 2017    Temat postu:

:// jutro go przegonie może ale jak obstawiacie ze dlaczego świeca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:32, 03 Cze 2017    Temat postu:

nie do konca wyzsze obrtoty - fakt pokaze to cos, ale najlepiej to pojeździc dłuzej tak jak jexdzisz normalnie czyli jak na torze to wjedz na tor i wtedy wykrec.

bo rzeczywiscie na minute to ta swieca nawet nie nagrzała sie do temperatury pracy, a swieca od pewnego punktu temp itd... ma samoczyszczenie od iskry. jak sie własnie odpala na chwile, przepala motocykl np zima na chwilke, albo ma za bogata mieszanke zwłaszcza na wolnych no to tak sie bedzie dziać zawsze ze swiece padają.

chociaz jak dla mnie to i tak ma troche za bogato chyba ze na ssaniu chodził


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:00, 03 Cze 2017    Temat postu:

A jak tak sobie mysle czy wina nie stoi gdzieś po stronie elektroniki tj; kondensator Ew cewka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:10, 03 Cze 2017    Temat postu:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 19:03, 03 Cze 2017    Temat postu:

skorzystaj z tego, będzie prościej... [link widoczny dla zalogowanych]
na tych zdjęciach nic nie widać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:42, 03 Cze 2017    Temat postu:

Może to coś bardziej pokaże




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MatiSx125 dnia Sob 21:43, 03 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:50, 05 Cze 2017    Temat postu:

Przejechałem się przed chwilą. Motocykl chodzi jak pszczółka jak się rozgrzeje to idzie jak szatan i ani dymka nie puści. W końcu naszła ta chwila że musiał zgasnąć. Wziąłem sobie druga świece i po prostu jak zgasł to wymieniałem i nawet to nic nie dawało. Czyli ewidentnie coś z elektryką. jak sprawdzić czy poszła cewka czy kondensator bez użycia jakiś specjalistycznych narzędzi? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:13, 06 Cze 2017    Temat postu:

Pierwsza sprawa.

Jak zgadnie to zdejmij szybko fajkę włóż drugą świecę i sprawdź czy jest iskra jak bd kopać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:43, 06 Cze 2017    Temat postu:

Rozgrzałem, zgasł , wykręciłem świece i brak iskry. Jak ostygł zaczęła się pojawiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:52, 06 Cze 2017    Temat postu:

Ile przewodów idzie do modułu??

Tam jest stator z impulsatorem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:09, 06 Cze 2017    Temat postu:

Z silnika wychodzą 4 kabelki:
Zielony , czerwony , czerwono czarny , czerwono biały .
Przy chłodnicach do tych czterech dochodzi czarno biały i on idzie jedna strona do chyba regulatora napięcia ( ta czarna plastikowa "puszka" przy ramie ) a druga idzie do przycisku gaszenia. Z przycisku gaszenia wychodzi jeszcze jeden cały czarny i idzie do jakiegoś uchwytu ramy pod bakiem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:21, 06 Cze 2017    Temat postu:

Chodzi mi konkretnie o miejsce w którym jest magneto...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:29, 06 Cze 2017    Temat postu:


mam identycznie tak jak to w czerwonym polu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:39, 07 Cze 2017    Temat postu:

No wiec musisz teraz zobaczyc ktore dwa przewody ida do impulsatora a ktore do statora (cewki).

Musisz przygotowac sobie próbowkę z diody oraz miernik.

Wtedy zobaczysz czy impulsator daje sygnal z diode, ale pewnie tak bedzie.

A miernikiem trzeba by sprawdzic sprawnosc statora, cewki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiSx125




Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:32, 07 Cze 2017    Temat postu:

Ale na ciepłym czy zimnym? Możesz dać mi swój nr na pw to byśmy sie dogadali co jak dokładnie ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin