|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 11:35, 28 Lut 2015 Temat postu: Interwały serwisowe KTM SXF 250 2006r |
|
|
Witam robię właśnie remont w swoim ktmie po poprzednim właścicielu i chciałbym znać jakie są w nim interwały serwisowe , licznik motogodzin zakupiony także chciałbym teraz robić wszystko na czas. Także wymiana oleju,tłok,korba ,zawory ? Jak robicie w praktyce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 12:04, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Serwisówka!!!
Oczekujesz, że ktoś będzie za Ciebie szukać i poda Ci na tacy. Lenistwo do2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas_da dnia Sob 12:08, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 12:13, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie znam niemieckiego,nie prosiłbym o pomoc , znając rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 12:36, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Oczekuje że ktoś ,kto zna na pamięć i robi to regularnie,poprostu wymieni co ile motogodzin co robi.Dobrze wiem że w serwisówce to znajdę ,lecz po niemiecku,ang to jest problem w moim przypadku ,więc po to założyłem tu konto (Forum miłośników notocykli KTM ) nie Forum dojadaczy, w serwisówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 14:02, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jest ktoś tutaj kto udzieli mi tych odpowiedzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 14:57, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Odnośnie licznika motogodzin- on nie liczy motogodzin tylko godziny pracy silnika (chodzi mi o taki uniwersalny licznik np. ze znanego serwisu aukcyjnego). W przypadku amatorskiej jazdy na SX 125 i SX 150 wychodzi że dwie godziny z licznika to jedna motogodzina podawana przez producenta (około 7 l paliwa dla ww.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 15:50, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
A w przypadku @50 sxf 4t ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 16:17, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Musisz sprawdzić w instrukcji lub serwisówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sob 16:25, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To jest forum ? Czy każdy bd mnie odsyłał do serwisówki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 16:34, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego pomoc na forum jest w szczególnych, dziwnych przypadkach. Po co powielać tekst, który został juz napisany tyle że w książce/pdf'ie? Osobiście napisałbym od razu co ile co wymieniać, ale nie wiem. Masz problem z angielskim/niemieckim to idź do znajomego który to ogarnia. Dzisiaj każdy powinien umieć jakiś język... Albo pisz na forum "problemy z angielskim" I trochę zluzuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 16:36, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To tak w skrócie - masz motocykl, pierwsza rzecz jaką robisz zanim zaczniesz na nim jeździć to czytasz instrukcję. Skąd wiesz że masz dobrze wyregulowany gaźnik itp? Podstawowy problem to to, że ludzie nie czytają żadnych instrukcji (niezależnie czy to jest mikser, toster czy samochód), a później czemu coś nie działa albo się popsuło. Forum jest po to żeby sobie pomagać ale nikt nie będzie Ci szukać instrukcji i czytać to co Ty masz przeczytać.
Przypomina mi się scena z "5 element" gdy kosmita naciska czerwony przycisk na broni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 16:41, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Sob 16:46, 28 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
danek14 napisał: | To jest forum ? Czy każdy bd mnie odsyłał do serwisówki ? |
Tak, to jest forum a nie serwisówka, nikt tutaj nie zna na pamięć dokładnych interwałów serwisowych każdego motocykla crossowego z 2006 roku. Możemy Ci mniej więcej napisać, żebyś zmieniał olej co 10mth, czyścił filtr powietrza co jazdę, korygował luzy zaworowe co 20 mth, tłok co 60-80 mth, korbowód co dwa tłoki, jeżeli to Cię satysfakcjonuje. A jeżeli chcesz wiedzieć dokładnie to z łaski swojej zrób, tak jak napisali koledzy i otwórz serwisówkę, tam masz dokładną tabelę z interwałami serwisowymi.
I język angielski czy niemiecki nie jest tu wymówką. Wystarczy otworzyć tłumacza i przepisać pojedyncze słowa, a liczby w każdym języku wyglądają tak samo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Sob 16:47, 28 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danek14
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 11:56, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Interwały serwisowe mam przed sobą , powiedzcie mi (Ci co maja,mieli sxfy ) jak robicie w praktyce ? czy co 80mth wymieniacie zawory?łańcuch rozrządu ? Bo rozumie tłok co 80, korba co 2 tłoki , regulacja zaworów co 20 mth ,olej 10mth. Robie remont w moim sxfie i chce wiedzieć jak dbać o moja maszynke w przyszłości ,bo była zaniedbana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 12:59, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz robić jak mówi serwisówka to masz święty spokój. Oczywiście jako amator możesz wydłużyć te czasy ale robisz to na swoją odpowiedzialność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|