|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Czw 21:27, 13 Mar 2014 Temat postu: Jak odpala twoj 2 suw? |
|
|
Mam ktm 125 sx i jak postoji jeden dzien to trzeba okolo 10-20 razy kopnac aby odpalil ale po odpaleniu nie kopci tylko pracuje jak rozgrzany 2 suw to znaczy ze w ogole prawie nie widac dymu. I nie mam porownania czy to duzo czy malo kopniakow?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kibitlewski dnia Czw 21:28, 13 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:41, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
o.O Max 3 przekopania dla zaciągnięcia wahy, jedno kopnięcie i pali. Jaki masz rocznik kata i w jakim stanie(po remoncie/przed itd)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Pią 14:13, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
2T powinien palić na strzał. Ssanie, bez gazu i musi zapalić. Jeśli jest dobrze wyregulowany i mimo to nie odpala, pewnie masz do wymiany tłok: zbyt niska kompresja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 15:58, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W exc 125 od pierwszego strzała przeważnie, rzadko kiedy od drugiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:35, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
10-20 kopnięć to zdecydowanie za dużo. 2t a w szczególności setki bardzo ochoczo odpalają, w większości za 1-2 kopnięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patryk213
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:02, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdz gaźnik filtr powietrza swiece może to cos da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:35, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
mój z leciutkim gazem na 1 strzała gaz daje ,bo zazwyczaj mi łapie stabilne obroty po przegazówce malej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Sob 14:10, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ktos mowil o jakims ssaniu? Jesli to wogole jest to gdzie i jak sie to wlacza? Silnik jest po remoncie tlok jak nowy i swieczka tez nowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:16, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Taki czarny grzybek przy gaźniku.
Jak go pociągniesz do góry to włączysz ssanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Sob 15:18, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Acha juz go znalazlem i moto odpalil za drugim kopnieciem. Sorki ze nie potrzebnie zalorzylem temat ale to z powodu ze w moim wczesniejszym chinolu nie mialem zadnego ssania a byly wlasciciel mi o tym nie powiedzial:-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 16:00, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego ,,user manual" do ręki i czytamy.Nie chodzi tu o zawracanie głowy tak jak w tym przypadku bo zawsze ktoś pomoże od tego jest między innymi to forum i wiem że nie każdy zna się na wszystkim tylko że warto się zapoznać z pewnymi sprawami żeby nie pisać za kilka dni ,,pomocy silnik mi wybuchł" bo nie dopilnowało się jakiejś pierdoły a sezon w pełni a tu nie polatasz i do tego koszta jak cholera.Tu na tym forum znajdziesz wszystko co potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Nie 12:59, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 13:46, 16 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kamil Kibitlewski napisał: | Jak mówiłem nie mam do niego instrukcji obsługi wiec jak czegoś nie wiem to w Google szukam albo na forum. Dzisiaj regulowalem gaznik tak jak to robiłem we wcześniejszym 4t. I mam problem bo jak jeżdżę po lesie to na 1 pod górkę jak wcisnąć manetke gwałtownie do końca to moto robi buuuuuu i gaśnie. Tak samo jest jak nie jestem rozpędzony z górki tylko jak na jedynce dodaje gwałtownie gaz do dechy to dzieje się tak samo. I czy to jest wada czy poprostu 2t tak mają i się do tego trzeba przyzwyczaić? |
Co do instrukcji, to bez problemu ściągniesz ją z internetu nawet ze strony ktm'a, przeczytanie całej nie wymaga znajomości angielskiego wyższej niż na poziomie gimnazjum, więc na pewno sobie poradzisz, a bez podstawowej wiedzy zawartej w tej broszurce narobisz sporo szkoód.
Co do gaśnięcia, to masz jakiś spory problem, bo absolutnie 2t nie może się tak zachowywać i dla silnika niedługo zakończy się to tragicznie jeżeli tego nie zrobisz, 2t po otwarciu przepustnicy na maxa powinien wyrywać do przodu, a Twojego albo zalewa, albo co gorsza ma za ubogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Kibitlewski
Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lier Norwegia
|
Wysłany: Śro 19:44, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Instrukcje juz sciagnolem i zdarzylem przeczytac. A te dlawienie to juz zrobilem ( wymienilem swiece i ustawilem gaznik wedlug serwisowki i teraz wcale sie nie dlawi ) Wiec moto na sezon jest gotowe choc u mnie jeszcze snieg jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|