|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OzzGi LwG
Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2016 Temat postu: Jak rozebrać górę silnika? |
|
|
Witam, ostatnio stanął mi tłok w cylindrze - takie podejrzenia.
Chciałbym rozebrać górę, żeby zobaczyć co się dokładnie stało .
Tylko akurat w 4T i większych pojemnościach jestem zielony .
Miałem styczność z małymi silnikami 50-125cc i na dodatek w 2T.
Gadałem ze znajomym, to podobno żeby zdjąć głowicę, trzeba rozpinać łańcuszek rozrządu, zdjąć wałek itp itd.
Jak to w końcu jest ?
Chciałbym się dokładnie dowiedzieć co muszę zrobić przed zdjęciem góry, żeby nie narobić większych szkód.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:38, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hehehe szczerze - jak nie masz pojęcia to nie wiem jak sie za to zabierzesz ;P
rozbierasz i sciągasz wszystko co ci staje na drodze i tyle. tam nie ma rzeczy których sie nie sciąga. albo których potem nie wsadzisz.
na pewno łancuszek trzeba rozkuć, albo go sciągnąć ( zalezy jakie moto, jak masz 2 wałki rozrządu to wystarczy odkręcic napinacz i łancuszek da sie zsunąc z wałkami)
no i ksiązka serwisowa to podstawa - tam swoja drogą jest krok po kroku, wydrukuj sobie, i idź zgodnie z nią, jest po kolei co rozebrac, potem jak to wszystko mierzyc sprawdzać i diagnozowac a potem jak składac. prosciej sie nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:41, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze ściągnij serwisówkę do odpowiedniego modelu KTM, wpisz w google kristofx czy cos takiego lub po prostu ktm service manual na pewno to znajdziesz. Polecam tez przeglądnąć kanał https://youtu.be/G6lFFXk_btY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:05, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
kristofsx.com ;D wszystko w jednym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 10:56, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bez manuala nic nie zrobisz.
Jak jesteś zielony w 4T, to nawet pewno nie wiesz gdzie masz śrubę by wał w gmp zblokować.
Ogarnij model motocykla i postepuj zgodnie z tym co w manualu podane jest.
Wielkiej filozofii przy ściągniu góry nie ma, ale klucz dynamometryczny (przy składaniu) to podstawa, i skuwak/rozkuwak rozrządu także się przydaje (da się obejść bez niego ale trochę rzeźba jest wtedy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|