|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr95
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:03, 27 Maj 2012 Temat postu: Jak sprawdzić kompresje |
|
|
W najbliższym czasie wybieram się żeby obejrzeć KTM SX250 i chciałbym mu sprawdzić kompresje jak to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:11, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nie inaczej jak nogą
jak spadnie lekko to nie ma ale podczas jazdy tez bys poczuł że nie ma mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:39, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ogólnie na czuja jak kolega wyżej, a profesjonalnie bardziej to manometrem który wkręca się w miejsce świecy, kopie parę razy i zczytujesz ciśnienie które odnosisz do manula.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:11, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ale to jest nie miarodajne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr95
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:29, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A przy jakiej temperaturze mierzy się kompresje?
Wogóle jaka jest prawidłowa dla SX250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:37, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
przy mniej wiecej temp roboczej
taka jaka podaje serwisówka na oryginalnym tłoczku,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herisson
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:53, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Są specjalne mierniki kompresji, wkręcasz tam gdzie świecę i kopiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 16:44, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
herisson napisał: | Są specjalne mierniki kompresji, wkręcasz tam gdzie świecę i kopiesz. |
jak chcesz pomóc to czytaj cały wątek by nie powielać bez sensu tematu, bo ten specjalny miernik to manometr, o którym sam pisałem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|