|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateooo
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:27, 19 Lis 2017 Temat postu: Kłopoty góra silnika sxf450 |
|
|
Witam Piszę do was z takim pytaniem. Pacjentem jest KTM sxf 450 2008 rok Już kiedyś pisałem że mój Ktm ciężko odpala ale nie miałem czasu w ogóle zajrzeć na zawory itp. Cięzko pali mam na myśli, że akumulator naładowany w dodatku nowy Yussa kręci kręci czy to ze ssaniem czy to bez odpali a czasem nie odpali bo braknie prądu albo akumulator po 1 minucie pada :/ nie ma siły porządnie obrócić, dodam jeszcze że gdy podepnę mu kable od aku samochodowego kręci jak szalony nie stanie. Wczoraj odkręciłem pokrywkę i tak udało mi się sprawdzić mniej więcej luz zaworowy mam nadzieje że dobrze go zmierzyłem bo chyba tylko w jednej pozycji jesteśmy w stanie zmierzyć go ? tłok GMP wałek ssący krzywki w stronę gaźnika a wydechowy w strone przedniego koła ?
A więc tak praktycznie w każdym zaworze szczelinomierz 0,15 wchodzi i to jeszcze bez większego oporu czy to nie za dużo ?
Ale tak najbardziej co mnie martwi to stan wałka wydechowego :/ wydaje mi się, że jest chyba za dużo wytarty czy to ma związek z tymi objawami ?
Dodam zdjęcia abyście ocenili (zdjęcia słabe ale takie udało mi się zrobić)
Moto mam od niedawna dlatego ciężko mi samemu ocenić.
I pytanko jeszcze czy macie jakiś fajny sposób aby ten luz zaworowy dokładnie zmierzyć ( bardzo mało miejsca moim zdaniem )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateooo
Dołączył: 05 Lis 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:16, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
No tak tylko u mnie ten deko nie wygląda na prawde źle, lecz ta krzywka na wałku to już kurcze tragedia :/ Kristof Pamiętasz może ile dałeś za wałek + dzwigienka zaworowa ?
I pytanie czy dukupić teraz płytki i wyregulować zawory czy dopiero jak zmienie wałek to wtedy kupować płytki. Może ktoś coś wiecej jeszcze podpowie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:02, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jak chcesz to pisz na PW czego potrzebujesz to ci wycenie
na forum ze zniżkami sprzedaje częsci ktma.
jak juz chcesz zmieniac wałek to po wymianie wałka dopiero reguluj luzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:40, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
mi wyszło ponad tysiaka (wałek + dźwigienka),
chyba u Ciebie bez wymiany tez się nie obejdzie, chyba że tylko krzywkę dasz do regeneracji jak deko jeszcze ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:07, 21 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
wałek i dzwigienke masz do kosza. Startą masz krzywke i dzwigienke , wtedy zawor nie otwiera Ci sie tyle ile powinien. PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|