|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:04, 27 Lut 2016 Temat postu: KTM 2005 rok 125 sx problem ?? |
|
|
Witam po krótce opowiem motorek pali wszystko idealnie az do momentu "odkrecenia " 1 ,2 i 3 wchodzą ładnie , robi robote heh
wrzucam wyzsze biegi i na odkreceniu manety jest klasyczne "buuu " puszczam ją , i odrazu dalej idzie ale nie moge odkrecac na maksa. potem powiedzmy jade dalej potrafi odkrecic sie normalnie na maxa na wszystkich biegach a potrafi tez miec problem na nizszych , zalezy od humorku
dodam tak na moje "chłopskie oko " :
wrzuce dla swietego spokoju nowy filtr na dniach i nowa NGK (chyba ze macie lepsze propozycje )
czuc troche w spalinach troche jakby nie pałił całego paliwa (moze ma cos z mieszanka ) wiec tez przeszperam gaznik .
nie wiem do czego jeszcze zajrzec , czuje ze cos z gaznikiem . ktos miał podobnie ?
juz koncza mi sie pomysły . dla mnie to wyglada jakby go na odkreconej manecie zalewało .
jak ktos ma ciekawe rady /pomysły to pisac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 18:23, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Daj ząbek wyżej na iglicy i sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Sob 22:36, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
up - bez sensu.
Sprawdź jak leci paliwo z baku.
Zaworek iglicowy może się blokować.
Regulacja DYSZAMI, nie iglicami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 23:01, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Regulacja niezużytymi dyszami, śrubkami, iglicami i klipsem, przy ciepłym silniku i czystym filtrze powietrza.
Dopiero wtedy możemy mówić o porządnej regulacji gaźnika.
Oczywiście nie wszystko musi wymagać korekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 23:45, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL dobrze mówi - może być iglica. Poza tym regulacja pod daną temperaturę powietrza.
Temat był już poruszany kilka razy i non stop pojawiają się nowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theszall2t
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 12:19, 28 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
paliwoto pierwsze co sprawdziełem . wezme zaczne od tego gaznika .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|