|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 11:15, 24 Lut 2014 Temat postu: KTM 250 SX 2007 Dławi się |
|
|
Witam panowie.
Zakupiłem niedawno moto o jakim mowa wyżej KTM 250 SX 2007.
Jakoś tak złożyło się że nie miałem czasu na moto.
Po postoju zimowym odpalam moto i zonk.
Pali bez najmniejszego problemu jednak przy gwałtownym odkręceniu manetki dławi się. Jeżeli gaz odkręca się powoli wchodzi w miarę normalnie na obroty. Możecie coś poradzić? Chciałbym to sam w jakiś sposób ogarnąć, ale jeżeli to będzie konieczne bd musiał zawieźć do mechanika.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 11:21, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
gaźnik do regulacji i czyszczenia u mnie było podobnie i po czyszczeniu i regulacji jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 11:25, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego a posiadasz może jakieś info odnośnie ustawienia gaźnika - schemat czy cuś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:39, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Darek239 napisał: | Kolego a posiadasz może jakieś info odnośnie ustawienia gaźnika - schemat czy cuś? |
hej
na pewno będzie tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 15:31, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdz tez czy filtr powietrza masz czysty, ale gaźnik pewnie jest główną przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 17:07, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli obstawiacie panowie, że prawdopodobnie jest to gaźnik tak?
Kolego KristofSx,a czy na pewno nie jest to objaw zatartych wałków?
Moto wkręca się na obroty, ale nie ciągnie tak jak powinno w porównaniu do innych 250 którymi miałem możliwość się przejechać i porównać.
Może coś podpowiesz? Pozdrawiam
Ps. Może posiadacie ktoś jakiegoś innego manuala? Obawiam się, że z tego PDF'a tego mogę nie ogarnąć.. Ale dzięki za chęci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darek239 dnia Pon 17:09, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:24, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
to jest 250 sx(2T) czy 250 sxf (4T)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 17:35, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego dokładnie 250 sxf 4T 2007
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 17:39, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
To zależy przy jak bardzo szybkim otwarciu przepustnicy się dławi. Przy bardzo szybkim otwarciu jest to rzecz normalna i tylko modyfikacje pompki przyspieszacza pomagają. Ale temat ten był już poruszany tutaj wielokrotnie, więc musisz trochę poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 17:42, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Te dławienie to jeszcze w sumie najmniejszy problem, ale co możecie powiedzieć na to, że nie oddaje mocy tak jak powinien. Tak jakby chciał rwać do przodu, ale jednak jakby coś go blokowało..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:54, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Darek239 napisał: | Kolego dokładnie 250 sxf 4T 2007 |
aaa , ok,
to manual jest ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
i innych manuali nie ma,
a do jakich innych KTMów porównujesz? bo jak do jakichś dużych typu 450sxf czy 530 to różnica jest duża i 250sxf faktycznie może się zdawać trochę zmulony szczególnie na dole, i jeśli go nie pokręcisz to raczej nie jedzie.
gdyby wałki się zacierały to w końcu by stanął, chociaż...różnie bywa,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:40, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Piszesz że po postoju zimowym.
A czy jak go odstawiłeś na zimę do garażu to spuściłeś paliwo z gaźnika i z baku?
Czy zostawiłeś paliwo w gaźniku a teraz próbujesz dodatkowo wypalić stare paliwo?
Może od stania zasyfił Ci się gaźnik.
Paliwo też wietrzeje i po zimowaniu warto zalać motocykl świeżym paliwem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Pon 22:45, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego KristofSx absolutnie nie porównuje do wyższych pojemności silników, bo to rzecz wręcz śmieszna. Mowa tu tylko i wyłącznie o 250 4T.
Kolego hacker33 nie poczyniłem żadnego z punktów, które wymieniłeś.
I zamiast się tym zadręczać teraz się zastanawiam, czy na samym początku nie powinienem zacząć od podstaw.. aż wstyd. Jak Ty się możesz odnieść do tych zatartych wałków?
Stare paliwo.. ok ale brak mocy połączony z tym dławieniem strasznie mnie niepokoii.
Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:21, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
na początek czysczenie gąźnika, odpowiednia jego regulacja plus filtr powietrza czyszczenie i nasączanie.
później zawory możesz ustawić.
nowe paliwo i wtedy możesz zakładać temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darek239
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik-Gliwice
|
Wysłany: Czw 20:53, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
Odstawiłem moto do pewnego Magika.
Problemem była uszkodzona pompka przyspieszająca.
Moto działa normalnie wkręca się na obroty bez problemu i co najważniejsze nie dławi się już.
Dzięki za każdą podpowiedź. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|