|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:13, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
na 1:60 to powodzenia.
zalewaj 1:40 przynajmniej.
teraz po kupnie sobie możesz zmienić olej i wszystkie plyny typu sprzeglo, hamulce, chlodnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Sob 9:24, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
1:40 przynajmniej? to znaczy ile najlepeij 1:20?? ciekawe czy wogóle na obroty bedzie wchodził.
1:60 napisali w serwisowce żeby silniki sie zacieraly i podupadła renoma KTM?? zastanowcie się, Oczywiście mowa tylko o pełnym markowym syntetyku.
hacker33 jak można dać 5tys za remont 2T? kupileś nowy silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:28, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
380 to najdroższy ze wszystkich 2T Ktm-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:30, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
1:60 napisali żeby spełnić normy itp
1:40 jest najbardziej optymalna mieszanką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 10:15, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
na pyrkanie starczy 1:50 i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:58, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no w serwisie napisane 1 :60 i dlatego pytam sie jaki dokładnie.Wiec oleje powymieniam na przyszły weekend.Nie wiem dzisiaj zrobiłem mieszankę 1:60 i nawet ok nie kopcił za mocno i wkręcał sie na obroty bardzo fajnie.Oby tka dalej.Tylko muszę pozmieniać okleiny bo stał w ciepłym i się po odklejały na rogach ma ktoś może jakąś fajną stronkę na owe okleiny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:09, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A słuchajcie jakie tam ida oleje?Chodzi mi jaki i ile sie leje np do skrzyniu i chłodnica i czy jest jakieś odpowietrzanie tej chłodnicy.A do sprzęgła?Chodzi mi co powinieneim wymienić zawsze robil mi to w seriwsie ale teraz pora na to żeby samemu sie troche pomęczyć.
Prosił bym o podpowiedz co powinieniem zmienic i jak jest to skomlpikowane to jak to powinieniem wymienic.Z góry dzięki i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:07, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Może zacznij od ściągnięcia Manuala.
Tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na twoje pytania wraz ze zdjęciami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:30, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A z kąd kolego msm pobrac ta manualke?Dostałem wraz z motorem tylko z 2008 roki i od exc wiec to chybanie bedzie to pasowalo.Gdzieś widziałem własnie temat z manualkami ale nie wiem gdzie cholera chyba na forum musze poszukac .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pią 13:23, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:49, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Podziękował serdecznie:)A ja wyczytałem w katalogu castrola ze powinien iść oelj 75 w 140 full syntetic.I cholera wie czy to dobry bo już go wlałem i chodzi dobrze ale nie wiem bo w serwisówce pisze 15 w 40 4t?I sie troche dziwiłem czemu taki ale nie wiem czy to błąd serwisówki (wątpie ) czy mój.Możecie mi powiedziec jaki wy wlewaliście do sowich sprzętów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
10W40
motul transoil
silkolene comp gear
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:38, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No to ja zalałem troche inny taki był podany w katalogu castroal i co teraz jeździć na takim czy zmieniać go?A co lejecie do paliwa ja mam też jakiegoś motule tyko nie pameitam jakiego ale płąciłem za nie go chyab 60 zł za 1 litr wiec bedzie to cos dobrego chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:06, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zmien na taki jak napisałem
a do mieszanki motul 800 lub ipone samourai
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lecha1koks
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:09, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No to do mieszanki mam własnie motula 800 tylko chyba przesadziłem z oleje ostatnio by troche bryzzgał olejem z dyfra przy wyjściu z silnika i mocno kopił teraz dałem mniej i jest gites juz nie pluje olejem.Olej bedę musiał zmienic ale jakoś czasu i chęci brak.A pytanko amorek z tyłu mi cieknie lekko kosztowne to jest znaczy sie naprawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|