Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm 250 SXF 2011 WTRYSK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damcio229




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 09 Lip 2013    Temat postu: Ktm 250 SXF 2011 WTRYSK

Ktm 250 SXF 2011 model na wtrysku
Witam
Mam taki problem:
W sobotę trosze pojeździłem i zaczął ciężko palić kilka razy jak go zgasiłem to ukopałem się go z 15 min, w niedziele poprawiło mu się ale kilka razy mi sam zgasł ale odpalał za pierwszym razem. Po skończonej jezdzie podjechałem na myjnie umyć go a po umyciu nie chciał zapalić, zapchałem go do domu, w poniedziałek podszedłem do niego i zapalił za pierwszym pochodził kilka minut i go zgasiłem. We wtorek sprawdziłem na wszelki wypadek luzy zaworowe i wymieniłem świece na irydową, po skończonej robocie próbuje odpalić i klapa... . Sprawdziłem iskrę i jest ok jak na nowej jak i na starej, wyjąłem wtrysk bo pomyślałem ze się zabrudził i zabrałem do serwisu na myjkę, wyczyścili go myjką ultradźwiękowa i złożyłem spowrotem i ciągle nic. Sprawdziłem świece i okazało się ze jest cały czas sucha, podlałem mu trochę paliwa pod świece i odpalił na chwile i zgas. Wziołem żaróweczkę z przewodem i zaczołem sprawdzać elektrykę, najpierw przewód od pompki paliwa- żarówka zaświeciła się bardzo jasno, następnie przewód od wtryskiwacza-zaświecił się ale bardzo słabo. I tu jest moje pytanie czy tam ma iść taki słaby prąd ze aż żarówka 5W ledwo co się pali czy coś nie tak się zrobiło z elektryką i gdzie szukać przyczyny ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:58, 09 Lip 2013    Temat postu:

wtryskiwacz to elektrozawór wiec powinien dostac konkretne napiecie ale w postaci impulsów.
Najpewniej bedzie jak wyjmiesz cały modul wtrysku i nie odpinajac go od instalacji przekopiesz silnik pare razy z wykręcona swieca. Powinien w momencie kopania tryskac paliwem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damcio229




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:29, 09 Lip 2013    Temat postu:

I tu jest właśnie problem ze ten prąd który idzie na wtrysk jest za słaby zęby otworzył elektrozawór i zaczoł podawać paliwo. Czy możliwe jest to ze regulator napięcia spalił się i podaje za mały prąd ? I jak to sprawdzić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Wto 22:48, 09 Lip 2013    Temat postu:

Nie podaje prądu, tylko napięcie.
Najlepiej oscyloskopem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damcio229




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:09, 10 Lip 2013    Temat postu:

Witam ponownie,
zająłem się dzisiaj całą wiązką elektryczna ( jak to się mówi kabel po kabelku) i wszystko jest ok, sprawdziłem jeszcze raz wtrysk i tez ok. Postanowiłem spróbować odpalić go przez wiertarkę tzn odkręciłem śrubę kontrolna od strony magneta i za pomocą wiertarki spróbowałem go odpalić i co dziwne odpalił po 5-6 sekundach kręcenia Smile przejechałem się kawałek gasząc go i odpalając go już normalnie z kopniaka, odpalał za pierwszym razem ale nie na długo gdy tylko motor ostygnie problem pojawia się spowrotem czyli nie chce zapalić z kopki Sad
Przychodzą mi do głowy tylko dwie przyczyny:
1. Ten wtrysk jest już zużyty (ma przejechane jakieś 100mtg)
2. Zawory się wypaliły i nie zasysają dobrze paliwa
Dodam tez ze jakieś 2 zbiorniki temu wymieniłem tłok i docierałem zawory (zawory tytanowe)
Jak myślicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Czw 12:44, 11 Lip 2013    Temat postu:

Docierałeś zawory tytanowe ? Czym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:46, 11 Lip 2013    Temat postu:

zciagnij manuala i posprawdzaj wartosci jakie powinien podawac alternator, mozliwe ze jest uszkodzony skoro przy małych predkosciach obrotowych(przy kopaniu kopką) nie wytwaza wystarczajacego napiecia.
Moze to tez byc wina regulatora napiecia.
Mozna tez podłaczyc akumulator do zasilania układu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damcio229




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:19, 11 Lip 2013    Temat postu:

Rozebrałem dzisiaj silnik i okazało się ze zawory ssące i wydechowe się wypaliły ( jak wlałem naftę to przeleciało wszystko w ciągu kilku minut. Jutro muszę jechać do zakładu w którym mi głowice robili i trosze ich zrypać za robotę którą zrobili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:29, 11 Lip 2013    Temat postu:

dlatego czasem warto oddawać moto do serwisu motocyklowego, który i tak czesto daje głowice do takiego warsztatu. ale maja dogadane co i jak w sprawie jakosci. i jak dobry serwis zawsze kontroluje po robociźnie czy wszystko jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin