|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:04, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
haha oddaj ten moto na serwis... bo nadal nie mozemy dosjc do porozumienia
olej do sprzęgła lejesz taki jak masz na pokrywce - mineralny albo dot. upewnij sie że lejesz dobry. jak zalejesz zły to narazasz sie na ksozta.
postaw moto na stołek zakręc kołami zobaczy czy sie kręcą bez oporu.
zwykle jak sie blokuja hamulce, totak od razu nie odpuszczają... wiec stawiam tutaj bardziej ana problemy z silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 8:48, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
Masz ją zalać olejem mineralnym Magura lub Motorex lub LHM+.
Teraz zanim zalejesz ją dobrym olejem to musisz wymienić wszystkie uszczelki.
Co do skrzyni to teoretycznie można ją zalać olejem silnikowym 4T.
Jednak tak czy owak nie każdy olej się nadaje. A w przypadku orlenowskiego oleju nikt raczej nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 9:57, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
|
w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 12:04, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | hacker33 napisał: | Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
|
w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła |
Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 12:18, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | KristofSX napisał: | hacker33 napisał: | Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
|
w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła |
Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo. |
Są wersje magury na DOT
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:19, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | KristofSX napisał: | hacker33 napisał: | Jak pompa oryginał Magury to właśnie ją zabiłeś tym DOT:)
|
w 450 miałem magurę na DOTA ,zalałem mineral i spuchła |
Na pewno miałeś Magurę a nie Brembo?
Magura występuje tylko na olej mineralny który sami produkują.
Natomiast KTM w nowszych rocznikach pakował pompy Brembo. |
magura, ale 'hymec' , może dlatego na dota, tez żeśmy rozkminiali nawet tu na forum o co chodzi, ale na 100% na deklu pisze dot 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 12:56, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ale to co - ktoś podmienił pompę bo chyba KTM fabrycznie takiej nie montował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrx95
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 23:31, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To co teraz spuscic DOT4 i wymienic uszczelki gdzie ?
Zamowilem mineralny motorexa plyn.
Co moze sie stac jesli wlalem DOT4 ? Zaznaczam ze nie jezdzilem wogole na nim i moge go zmienic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patrx95 dnia Wto 1:07, 08 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:57, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Ale to co - ktoś podmienił pompę bo chyba KTM fabrycznie takiej nie montował? |
tak, oryginalna się skończyła, i kupiłem zamiennik u olka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:43, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
uszczelki w pompie, zestaw naprawczy. A no i odpowietrzanie od dołu
ogólnie tego typu to lepiej oddaj do serwisu bo widac ze pojecia zielonego nie masz i nawet nie wiadomo z czym problem bo nie umiesz opisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrx95
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 1:59, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra sprzegło ogarniete jest wszystko ok. Jednak z tym hamowaniem to cos z hamulcem tylnim jest bo nie raz hamulec nie odpuszcza, dzwignia jest twarda i sie nie rusza, dopiero po czasie same hamulce odpuszcza. Co jest przyczyna ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patrx95 dnia Nie 2:01, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 10:16, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Na początek rozbierz zacisk hamulcowy i pompę. Wyczyść dokładnie, sprawdź czy gumowe uszczelnienia nie są uszkodzone. Jeśli są to je wymień, jeśli nie złóż to do kupy używając specjalnego smaru do tłoczków hamulcowych. Nalej płynu i odpowietrz hamulec, a na koniec wyreguluj odpowiednio luz na dźwigni tylnego hamulca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:58, 13 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
napisałem wyzej - sprawdz czy masz luz na dzwigni ( powinna po złapaniu w reke ruszacc sie góra dół o powiedzmy chociaz 1 mm ) 2 sprawa to prowadnica zacisku - rozbierz wyczysc przesmaruj. i musi chodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|