Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 brak iskry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Wto 20:37, 23 Cze 2015    Temat postu: KTM 450 brak iskry

W moim kacie po weekendowej jezdzie nagle zanikla.iskra,stalo sie to podczas jazdy,od razu zaczalem od sprawdzenia fajki i przewodu,wszystko gra jak nalezy,nastepnie podmienilem cewke zaplonowa i modul z 400 exc,dalej brak iskry.Ja celuje w stator i impulsator a wy co o tym myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 20:50, 23 Cze 2015    Temat postu:

raczej stator, sprawdź miernikiem czy coś z niego wychodzi i będziesz miał przyczynę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Wto 21:07, 23 Cze 2015    Temat postu:

Sprawdzalem,wychodzi z niego ok 19V,jesli stator to mi sie wydaje ze jakas cewka w nim.odpowiadajaca za iskre po prostu sie przepalila,zreszta to moje gdybania bo nie.wiem dostatecznie na jakiej zasadzie ona dziala i ktore uzwojenie za co odpowiada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:09, 23 Cze 2015    Temat postu:

w manualu masz wszystko podane co i gdzie sprawdzać miernikiem
posprawdzaj rezystancje według manuala i wyjdzie co masz ok a co nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Śro 12:56, 24 Cze 2015    Temat postu:

4K-3B

1.Pulser coil-red – green-100 Ω ± 20 Ω
2.Exciter black/red – red/white 15 Ω ± 3 Ω
3.Charge coil ground – yellow 0.65 Ω ± 0.15 Ω
4.white – yellow 0.16 Ω ± 0.03 Ω

Tak jak hacker polecił zmierzyłem rezystencje statora.Wszystko wyszło pozytywnie prócz punktu 2,wyszło mi tam 10 Ω zamiast 15 Ω.
Raczej ja celuje w impulsator,ostatnia rzecz pozniej to już nie wiem co to mogłoby być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 20:12, 25 Cze 2015    Temat postu:

Impulsator podmieniony,dalej to samo.Rezystencja na 100 omow tak jak w serwisowce,co jeszcze to moze byc? Ja trace nadzieje,wyciagnalem stator zadnych oznak przepalenia.
Czy samo mierzenie rezystencji pozwala stwierdzic czy stator dziala poprawnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:39, 25 Cze 2015    Temat postu:

uszkodzony/zblokowany wyłącznik zapłonu?
gdzieś masz przebicie na masę i "wyłącza" zapłon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Czw 21:00, 25 Cze 2015    Temat postu:

Odciecie zaplonu to tylko stacyjka i przekrecenie jej na off,przycisk od wylaczenia zaplonu nie byl nigdy podlaczony.
Jutro podmienie jeszcze stator od kolegi i jak to nie bedzie to,to jeszcze raz przelece wszystko miernikiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 23:02, 25 Cze 2015    Temat postu:

Chyba stator się skończył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 19:56, 26 Cze 2015    Temat postu:

Tak jak moje przypuszczenia się sprawdziły to padniety stator.
Ale słuchajcie czy mogłoby to się stać przez światła przerobione na prąd zmienny? Tak mi kolega powiedział i nie wiem czy to prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:02, 26 Cze 2015    Temat postu:

Przerobienia? Światła przód tył są na prąd zmienny.
Na prąd stały są kierunki, klakson, wiatrak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enduurowiec




Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dęblin lubelskie

PostWysłany: Pią 21:59, 26 Cze 2015    Temat postu:

to dziwne bo ja miałem swiatla przod i pozycja na stały czyli wszystko podłączone do aku,ale chyba musiałbym kupić sobie trailtecha z wydajnoscią 90W aby mi to trybiło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin