|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:37, 23 Cze 2015 Temat postu: KTM 450 brak iskry |
|
|
W moim kacie po weekendowej jezdzie nagle zanikla.iskra,stalo sie to podczas jazdy,od razu zaczalem od sprawdzenia fajki i przewodu,wszystko gra jak nalezy,nastepnie podmienilem cewke zaplonowa i modul z 400 exc,dalej brak iskry.Ja celuje w stator i impulsator a wy co o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 20:50, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
raczej stator, sprawdź miernikiem czy coś z niego wychodzi i będziesz miał przyczynę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Wto 21:07, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdzalem,wychodzi z niego ok 19V,jesli stator to mi sie wydaje ze jakas cewka w nim.odpowiadajaca za iskre po prostu sie przepalila,zreszta to moje gdybania bo nie.wiem dostatecznie na jakiej zasadzie ona dziala i ktore uzwojenie za co odpowiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:09, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
w manualu masz wszystko podane co i gdzie sprawdzać miernikiem
posprawdzaj rezystancje według manuala i wyjdzie co masz ok a co nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Śro 12:56, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
4K-3B
1.Pulser coil-red – green-100 Ω ± 20 Ω
2.Exciter black/red – red/white 15 Ω ± 3 Ω
3.Charge coil ground – yellow 0.65 Ω ± 0.15 Ω
4.white – yellow 0.16 Ω ± 0.03 Ω
Tak jak hacker polecił zmierzyłem rezystencje statora.Wszystko wyszło pozytywnie prócz punktu 2,wyszło mi tam 10 Ω zamiast 15 Ω.
Raczej ja celuje w impulsator,ostatnia rzecz pozniej to już nie wiem co to mogłoby być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:12, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Impulsator podmieniony,dalej to samo.Rezystencja na 100 omow tak jak w serwisowce,co jeszcze to moze byc? Ja trace nadzieje,wyciagnalem stator zadnych oznak przepalenia.
Czy samo mierzenie rezystencji pozwala stwierdzic czy stator dziala poprawnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:39, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
uszkodzony/zblokowany wyłącznik zapłonu?
gdzieś masz przebicie na masę i "wyłącza" zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:00, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Odciecie zaplonu to tylko stacyjka i przekrecenie jej na off,przycisk od wylaczenia zaplonu nie byl nigdy podlaczony.
Jutro podmienie jeszcze stator od kolegi i jak to nie bedzie to,to jeszcze raz przelece wszystko miernikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:02, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba stator się skończył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:56, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak moje przypuszczenia się sprawdziły to padniety stator.
Ale słuchajcie czy mogłoby to się stać przez światła przerobione na prąd zmienny? Tak mi kolega powiedział i nie wiem czy to prawda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:02, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Przerobienia? Światła przód tył są na prąd zmienny.
Na prąd stały są kierunki, klakson, wiatrak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:59, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
to dziwne bo ja miałem swiatla przod i pozycja na stały czyli wszystko podłączone do aku,ale chyba musiałbym kupić sobie trailtecha z wydajnoscią 90W aby mi to trybiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|