|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 19:52, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze można sprawić sobie taki motocykl...oczywiście żartuję :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 19:57, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | równie dobrzxe mozna R1 obuć w kostki i latać też sie nada i jednych to kręci. jak dla mnie latając po lesie to tylko EXC. |
niee no, bez przesadyzmu,
miałem enduro dwa sezony (EXC i WR), i na SX wcale nie jeżdżę wolniej niż na endurówkach.
te dwukomorowe WP jest pakowane do XC-Fów - sprzętów do Cross Country, więc idzie je wyregulować na endurowo,
a tak w ogóle to najlepiej mieć dwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:12, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
nie mówie wolniej czy szybciej, tylko bardziej się męczysz - uwierz mi jeszcze czasem zależy od terenu, SX jest troche lżejszy i lżej sie prowadzi troche inna pozycja za kierą itp. ale tak jak ja latam po lasach nie jakies hardcorowe podjazdy miedzy drzewami ze skokiem na koncu :d to exc jest duzo wygodniejsze, cały dzien moge latać i nie czuje że mnie tyłek boli czy cos, a pare razy sie przejechałem SXem i czuć że on jest po prostu twardy nie wygodny, siedzenie twardsze. co do cross country - jak widze wiekszosc startuje na crossówkach niz na enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:20, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
allegro.pl/ktm-exc-450-2003-rozrusznik-i3529500343.html
otomoto.pl/ktm-exc-520-lc4-620-yzf-M3801087.html
a możecie zerknąć i powiedzieć co myslicie o tych sprzętach.
myślałem mocno o full cross z tego powodu że lubię na 1 kole latać i mieć duuuży zapas mocy.
jest duża różnica jeśli chodzi o moc miedzy np Honda CRF 450 a tymi exc
wiem porównanie cross z enduro, ale chciałbym się zorientować. I czy ten 520 nie jest zbyt ciężki na taką zabawę jak pisałem?
z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:13, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
widac ze nie masz pojecia co to jest exc, moze zacznij od prostrzych motocykli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 10:18, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
z tych dwóch siadał bym na 450, rocznikowo do przodu, rozrusznik, nowsze plastiki,
CRF450 jest chyba najmocniejsza z crossówek 450, taki brutal cham w oddawaniu mocy,w prównaniu do exc to diabeł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:23, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | widac ze nie masz pojecia co to jest exc |
dlatego kolego pytam
na 450sx i na honda cbf450 miałem okazję latać ale exc jeszcze nie.
Cytat: | tych dwóch siadał bym na 450, rocznikowo do przodu, rozrusznik, nowsze plastiki, |
jeden i drugi ma rozrusznik. w 520 znam historię bo znajomy mechanik go robił. 450 nie wiem nic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 89krzychu dnia Czw 10:28, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Protas
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 23:41, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
mam sx-a z 04r latam nim po lasach, polach i na torze czasem, jednak ziomek co ma exc po każdej takiej wspólnej trasie jest tak jakby mniej zmęczony, tak jak koledzy wyżej napisali wszystko zalezy od tego co chcesz robić na motocyklu ( gdzie się poruszać znaczy się). Co do awaryjności trzeba zacząć od tego, że sztuka jaką trafisz mimo ze sam model moze byc bezawaryjny (podobno) to mozesz łądnie się wpakować. Nie ma co przekreślać na wstępie czy to sx-a czy to exc, z resztą, najlepiej jak byś sam sprawdził na czym czujesz się lepiej ja z ścigacza się przesiadłem na sx-a i jestem w niebo wzięty.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|