|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:39, 18 Wrz 2013 Temat postu: KTM 450 sx-f 2007r - pytanie |
|
|
Witam
Mam zamiar kupić KTM 450 sx-f z 2007r
powiedzcie mi proszę jakie są wady tego motocykla, na co zwracac uwagę przy oględzinach i ogółem jak wygląda z awaryjnością tego sprzętu bo różne rzeczy się naczytałem np:
"1 model sx-f awaryjne silniki"
i nie wiem czy wierzyć czy nie
z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 12:43, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jak chcesz niezawodny sprzęt wybierz z 2006r czyli ostatni wypust starych rfs. 2007 to pierwszy wypust nowych rfs'ów który posiadał wiele chorób wieku dziecięcego i powiedzcmy szczerze nie był jakoś super dopracowany.
Co do ogólnie sx'ów to są to full crosy więc wiadomo że w silnik częściej bedziesz zaglądał niż w exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:52, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
czyli szukać bardziej exc jeśli chodzi o wytrzymałość i mało awaryjność?
a powiedz mi jeszcze jedno bo się zastanawiam KTM lub Honda crf 450 co bys bardziej polecił jeśli chodzi o awaryjność i koszty napraw
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 89krzychu dnia Śro 13:09, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 13:06, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No pojawia już sie pierwszy problem, a mianowicie sam nie wiesz co chcesz
- motocykl ściśle na tor czyli full cross (sx)
czy
- motocykl enudro (exc)
RFS - racing four stroke
Czyli ktm'y z silnikami 4t (400/450/520/525)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:10, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
chciałbym full crosa nie interesują mnie jazdy po asfalcie. pola/las/ trochę tor. ogółem cos z mocnym kopem i w miarę wytrzymałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 13:43, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie pola, las, czasem tor to enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
89krzychu
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:45, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
a powiesz mi jeszcze czy duża różnica jest jeśli chodzi o oddawanie mocy? podejrzewam że cross o wiele bardziej agresywnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 14:29, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Cross bardziej agresywny, głośniejszy tłumik bo przelt, bez homologacji, ale jeden i drugi sprzęt ma taka moc że na jej bark nie ma co narzekać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:44, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Silnik RF4 miał kilka baboli - słabe pompy oleju napędzane plastikowymi zębatkami które powodowały szybkie i łatwe przycieranie wałków rozrządu , i słaby kosz sprzęgłowy który lubił pękać, znam kumpla który przycierał SXFa 2007 chyba z 4 razy,
ALE
jak zalewasz dobry olej, pilnujesz wymian, czyścisz filtry filmu olejowego, wymieniasz filtry oleju , to będzie ok
ja mam ten silnik w swoim kacie (fakt że ostatni wypust RF4) , i ,odpukać, NIC się nie dzieje,jedyne co musiałem zmienić to kosz sprzęgłowy, na 200 mth przy wymianie tłoka zmieniłem pompy oleju (miały małe wżery) , zaraz dobijam do 300 mth, olej wymieniam co 5-8mth, leję motorexa albo motula,
co do mocy , porównania do RFSa (SX i enduro) silnik kręci się dużo lepiej, moc oddaje podobnie jak w Yamaszce, jedzie dużo płynniej niż SX RFS, z fajniejszym dołem (RFS potrafił czasem sie zatkać na niskich), no i w porównaniu do EXC - duużo mocniejszy , tam gdzie EXC zaczyna jechać, w tym lecisz już pełną bombą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:02, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
nie porównujcie exc do sx bo to bez sensu, żywiołem exc jest las, kamienie, powalone drzewa, a sx-a tor.
Motocykle te maja całkowicie inna charakterystykę, w technicznym terenie sxf zmęczy i siebie i ciebie, znowu na torze exc będzie ociężały.
Moce sa podobne przy tej samej pojemności ale sposób jej oddawania jest inna, exc jest elastyczny i ciągnie podobnie od samego dołu do końca, sxf-a musisz kręcić i wtedy jest złudzenie ze motocykl ma lepszego kopa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 17:09, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ja na twoim miejscu wybrałbym exc,nie będziesz się tak szybko męczył. Sx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 17:26, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
sxf 450 07-11 ogolnie nie polecam bo to sa maszyny ktore trzeba bardzo dbac.widzialem kilkadziediat wybuchnietych sztuk - potrafisie urwac zawor korba, peknac glowica itp ostatni z remontow jaki kolega robil siegnal na kwote 6tys zl. zdecydowanie exc polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 17:36, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
ktmpower86 napisał: | łSx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika. |
ja jeżdżę SXFem 50% po lesie , zawias zestrojony na miękko, i lata się fajnie, nie brakuje prędkości na przelotówkach, jedyny minus to taki że łatwo się grzeje na katowaniu podjazdów no i ma mały bak,
ale prawda jest taka że SX nie polata w lesie tak jak EXC, a EXC nie polata na torze jak SX,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Śro 17:48, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No tak,na pewno można smigać na SXF po lesie.Ale,jeżeli autor,chcę głównie jeździć po polach i lesie i mieć w miarę mało awaryjny sprzęt to lepiej wybrać EXC.
Jeśli,chcesz na prawdę motocykl przy którym mało grzebię się z silnikiem to polecam Suzuki DRZ 400,najlepiej wersja E.
50 KM i 119kg,daję dużo radości,przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji w porównaniu do wyczynowych sprzętów typu EXC,WR,RMX,itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Śro 17:51, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:10, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
równie dobrzxe mozna R1 obuć w kostki i latać też sie nada i jednych to kręci. jak dla mnie latając po lesie to tylko EXC. jak juz cokolwiek związanego z SX to wersja hybrydowa USA czyli wszystko od SXa, a zawieszenie do EXC i skrzynia 6stka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|