|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:06, 27 Wrz 2015 Temat postu: KTM 450 Sx tlok stanal |
|
|
Wracalem dzisiaj z roboty swoja pomaranczowa na zwyklych obrotach,Nagle zaczalem slyszec dziwne dzwieki silnika.Moge je porownac do glosnie halasujacego sprzegla I Nagle po wcisnieciu sprzegla Nagle hamowanie silnikiem I...took stanal I nie szlo go w ogole ruszyc,jutro zdejme gore silnika ale pierwsze mysli jakie wam przychodza?[/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 8:55, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
albo rozrząd i zawory wpadły albo zblokowało w skrzyni, a biegi chodzą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pon 11:58, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Skrzynia odpada bo biegi chodzą normalnie.Nie mam sciagacza i musze rozkminic jakas rozkuwarke do lancuszka rozrządu ale po zdjęciu dekla od statora widac jakby jedna cewka byla czymś uderzona i przepalona wiec kwalifikuje się do przewiniecia.
Przed zlaniem oleju sprawdziłem okienko poziomu oleju i...nie bylo ani deka w nim.Ostatnie dwa dni ostro smigalem wlaczajac w to jazdę na kole i podjazdy dlatego powód zatarcia jest jednoznaczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:19, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
uu a co pod pokrywą zaworów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:29, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zdjalem glowice i wszystko jakby na swoim miejscu ale nie ma co gdybać.Sproboje załatwić dzisiaj wszystkie narzędzia i zdejmę cylinder,porobię zdjęcia i dam znać najwyżej dzisiaj wieczorkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:26, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
łancuszek mozesz szlifierką kątową rozkuć np np te nity poscinac potem lekko czyms pukniesz i wyjdzie, i tak nową zapinke musisz dać i tak.
stawiam na korbowód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:58, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Ok mam nowe info.Jezdzilem bez oleju(w okienku byl jego brak) zatarcie w postaci porysowanego cylka,tlok do smieci I do was pytanie.Korba bez luzow,wal tak samo I czy moge oddac cylek do honowania,kupic nowy tlok I smigac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:06, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
W takiej usterce trzeba poddać weryfikacji bardzo dużo podzespołów, szczególnie na górze silnika(głowica) gdyż przy braku oleju góra umiera najszybciej. Czyli cała głowica(zawory, wałki, gniazda itd.) do weryfikacji, jeśli coś jest przegrzane, przytarte to niestety wymiana.
Talk schodzisz przez cylinder i tłok na sam dół. Jeśli długo nie jeździłeś bez oleju to jest duża szansa że korba i wał będą ok. Jeśli gołym okiem widać jakieś przebarwienia to tak samo do wymiany. Przegrzania są najgorsze bo na chwile obecną może nie być luzu a po 5min pracy się pojawi. Który rok tego sx-a?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Czw 21:13, 01 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:37, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
No to glowice oddam do zaprzyjaznionego serwisu ktory robil mi jej planowanie.W jednym miejscu na cylindrze widac ze nicasil sie juz prawie skonczyl.W ogole krzywki na walku rozrzadu sa jakby zuzyte.
Zasmucilo mnie Twoje ostatnie zdanie ze po 5min pracy silnika luzy moga sie pojawic.
Rok to 2003.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:16, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jest niestety. Materiał przegrzany zmienia swoje właściwości i żywotność takich elementów spada odrazu do zera. Nie chcesz popaść w duże koszta to cały silnik trzeba przejrzeć i wyremontować jeśli potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:22, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Do skrzyni tez zajrzeć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 9:29, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Powinieneś wpierw napisać co dokładnie jest zablokowane.
Jeżeli na luzie nie da się kopnąć to albo kopka albo układ korbowód-tłok.
Jeżeli nie da się kopnąć tylko przy wrzuconym biegu a na luzie tak to problem będzie skrzynia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:13, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Oddaje cylinder I tlok do honowania oraz wymieniam pierscienie I bedzie hulal.Tak stwierdzil Mechanik ktory ogladal silnik Bo jak stwierdzil jest on lekko przytarty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
od lekkiego przytarcia nie blokuje się silnik
przynajmniej nie cylinder na nikasilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Nie 0:15, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje ze od lekkiego przytarcia nie ale od duzego ubytku oleju jyz tak.Stalo sie to przy 40km/h wiec stad tak male szkody.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enduurowiec dnia Nie 0:16, 04 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|