|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:35, 05 Kwi 2014 Temat postu: ktm 459 rfs |
|
|
Panowie jak powinna być kompresja dziś troszkę polatałem i w terenie z kumplem więcej się na męczyliśmy kopaniem niż jazda czy możne być za duża kompresja ?? i wydaje mi sie ze motor ma za duze obroty motor na dwójce bez dotykania manetki caly czas dosc szybko jedzie cy tak powinno byc //
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cuddak dnia Sob 21:22, 05 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:58, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:26, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ustawione zbyt wysokie obroty, zła mieszanka, przegrzanie motocykla, brak luzu na linkach.
Co do kompresji to musiałbyś mieć sprzęt po tuningu aby tak było.
Jeżeli musisz kopnąć kilka razy aby odpalić to się męczysz, zwłaszcza jak jesteś zmęczony jazdą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 6:59, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź zawory, czy linki sie nie zacinają albo opcja że mogła np pęknąc przesłona przepustnicy i lewuche wpuszcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:30, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie powodem wysokich obrotów była żeliwna tuleja.
U Ciebie chyba też jest taka?
Jak jechałem gdzieś wolno lasem to silnik się przegrzewał - jednak płynu chłodniczego nie wywalił ani kropelki. Na postoju było słychać jak stygnie - aż trzaskał silnik.
Oczywiście wiązało się to również z problemem z odpaleniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 8:32, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:58, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tulej jest nowa a motor faktycznie grzal sie i wywalal plyn na postoju ale tylko na poczatku JAZDY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:31, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o to czy tuleja jest nowa czy stara.
Wadą tulei jest to, że silnik się grzeje. O czym poczytasz we wszystkich tematach dotyczących tulei zamiast nikasilu.
Ja stałem się tego świadkiem teraz Ty.
A jak silnik się grzeje to pojawiają się objawy jak przy za ubogiej mieszance - rosną obroty jałowe.
Wysokie obroty jałowe i motocykl sam jedzie.
Dajesz drugi bieg, obroty masz za duże czyli tak jakbyś dodawał gazu. I motocykl sam jedzie:)
Podobna rzecz robią stunterzy - podnoszą wolne obroty aby później jechać bez dodawaniu gazu. Wszystkie figury gdzie nie dotykają kierownicy.
Najtaniej wyeliminujesz to (tak mi się wydaje) montując wentylator na chłodnicy. Tylko, że masz SX - więc nie masz skąd wziąć prądu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 10:33, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cuddak
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:00, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mechanik dzis juz zaglada i sprawdza wszytko panowie a ile powinna wynosic kompresja w sx 450 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:01, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
pytanie tylko jak ją zmierzysz ? musiał bys wywalać autodekompresator...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|