|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 8:19, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to jest SX to ciekawe w jakim stanie masz zawory?
Czy są one tytanowe czy już stalowe?
Silnik na tulei czy nikasil?
Jak długo go masz? Kiedy robiłeś remont?
Jak silnik niedomaga to regulacja gaźnika jest na nic.
Jak wygląda świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Śro 20:10, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jak narazie powierzchowne info z oględzin kata, iglica się nie wypięła, gaźnik nie jest zabrudzony, nie łapie lewego powietrza, o-ring na śrubie mieszanki cały. Od zakupu motocykla tj styczeń roku bieżącego nie zaglądałem do świecy, dziś jak już miałem ściągnięty bak zabrałem sie do wykręcenia dało się ją wykręcić palcami i miała ciemno brunatny kolor więc mieszanka kiepska oraz pęknięta porcelanka , co więcej dedykowana do hondy z oznaczeniem DR8 -coś tam ...Jutro maszeruję zakupić świecę zobaczymy, ustawiłem również śrubę składu mieszanki na 1 x w tył. Po wkręceniu świecy ustawię również zawory. Co do pytań hackera nie robiłem remontu planuję go na zimę, nie wiem jakie mam zawory oraz nie wiem czy tuleja czy nicasil....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brylu dnia Śro 20:16, 24 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:16, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
ciemnobrunatny kolor to nie jest źle - dobrze jak jest ciemniejszy niz za jasny w przypadku tych moto i tych gaźników. aby nie była czarna/mokra.
a wykręcając srube wzbogacasz mieszanke ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Śro 21:17, 24 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 20:57, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czy możliwe jest ,że po pełnym odkręceniu regulacji zaworu luz wynosi 0.10 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:23, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
mozliwe - mozliwe nawet że juz si regulacja konczy., wystarczy że głowica była kilka- kilkanascie razy robiona ( frezowane gniazda - i nawet nowe zawory sa "zapadnięte" plus do tego zuzycie samych zaworów i trzeba regulacje wykręcać mocno...
lepiej sprawdź dystans między dzwigienką a talerzykiem nad spręzyną - na forum znajdziesz wszelkie info na ten temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:38, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze jedno pytanko być może dla niektórych typu K***s, teoretycznie lub jak ktoś woli na oko jak poznam czy mam tytany czy stal? - wtedy przy tych drugich przy wydechu musiałby być inny luz bo przecież stal ma inną rozszerzalność ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|