|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Nie 9:43, 12 Cze 2016 Temat postu: ktm s 450 '05 |
|
|
Witam to mój pierwszy post na tym forum , więc proszę o wyrozumiałość. Jestem posiadaczem Crossa jak w temacie i trapi mnie kilka rzeczy na które miło by było uzyskać odpowiedzi, dodam że nigdzie uzyskać ich nie zdołałem lub nie doczytałem a więc :
- na kierownicy mojego kata brak dźwigni odprężnika pomimo że po prawej stronie cylindra jest dźwigienka, odpalam go z kopa i nie jest jakoś strasznie ciężko czyli dekompresator działa... ?
-druga sprawa to strzały z tłumika, i ogień jak z palnika (domyślam się że chodzi o skład mieszanki) więc jak ustawić
-kolejna sprawa na zimnym muszę się troszke nakopać na ciepłym pali ładnie od kopa lub drugiego
-nie trzyma wolnych obrotów chyba że fest nagrzany to wtedy jakoś trzyma bez dodawania gazu (zawory?)
- i wisienka na torcie w postaci wycieku link : właściwie dodam go jutro bo mam jeszcze blokade świeżaka dziękuję i kłaniam się nisko do osób , które udzielą mi choć części odpowiedzi pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 10:02, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
hej
w silniku masz autodekompresator, nie musisz mieć na klamce.
strzały w tłumik - sprawdź zawory,
palenie - ustaw mieszankę w/g swerisówki ( 1 obrót w tył od max wkręcenia)
nietrzymanie obrotów- sprawdź oring na śrubie mieszanki - jak puszcza to robi taki objaw.
no i zacznij od ściągnięcia i przeczytania serwisówki ,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 10:03, 12 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Nie 13:28, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
oki sprawdzę to w trakcie tygodnia, z zaworami mogę mieć jedynie problem..- szczelinomierz 0.10 mm i ssące i wydechowe tak? śruba blokowania wału na GMP bez podkładki ta po prawej stronie silnika, tylko problem będzie później bo nie wiem jak odpowietrzyć układ bo płyn muszę spuścić czy się mylę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brylu dnia Nie 13:29, 12 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 11:42, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
brylu napisał: | oki sprawdzę to w trakcie tygodnia, z zaworami mogę mieć jedynie problem..- szczelinomierz 0.10 mm i ssące i wydechowe tak? śruba blokowania wału na GMP bez podkładki ta po prawej stronie silnika, tylko problem będzie później bo nie wiem jak odpowietrzyć układ bo płyn muszę spuścić czy się mylę? |
wszystko tak jak mówisz, da radę bez spuszczania płynu, tylko odkręć chłodnice i odciągnij, a odpowietrzenie jest po prawej strony na głowicy - śrubka 8mm,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 18:10, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a oto link do zdjęcia jak wygląda wyciek, nie jest obfity ale coś się dzieje i nie wiem jak temu zapobiec i jaka jest przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 18:11, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
najmocniej przepraszam że post pod postem... dopiero teraz mogę dodać link ... oto on : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:30, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
musimy sie logowac żeby zobaczyc fotke
pozatym nie jest za mile widziane linki do innych forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 20:59, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
skąd ten wyciek? obstawiam że pewnie z otworu pompy wody w głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Nie 13:22, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
czy jest jakiś zestaw naprawczy czy trzeba każdy uszczelniacz osobno kupować? ma ktoś może link do oryginałów? bo nie moge nigdzie znaleźć,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:52, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
wszystko oddzielnie. w kazdym serwisie ktma bezproblemu dostaniesz. koszt około 50 zł ( 2 uszczelniacze 2 oringi )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 20:25, 16 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
kupiłem wymieniłem trwało to z 40 minut bo robiłem to pierwszy raz , ale wszystko na forum jest pięknie zobrazowane więc nic nie błądziłem, przejechałem sie dosyć ostro z 5 minut i mam wrażenie , że się poci tym razem i tym i tym tylko że poprzednio to lało teraz pocenie... Być może wylatuje tylko ten smar w sprayu , którym zapsikałem wszystko wokół oraz woda która się dostała po ściągnięciu wiatraka, zobaczymy po dłuższej jeździe ew, jutro znowu rozbiorę i spiłuje te uszczelniacze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylu
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Nie 7:03, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
wczoraj stało się coś strasznego : objeżdżałem zwalone drzewo na pierwszym biegu za mało gazu zdechło moto za mało gazu i zadusiłem , po mozolnych próbach odpalenia dochodziło do zapłonu i od razu gasł. Po wyciągnięciu ciepłego ssania brak poprawy, po ściągnięciu filtra powietrza nic, odpiąłem wężyk paliwa-leci aż miło. Wyciągłem zimne ssanie odpalił i chodzi na tych obrotach jak na ssaniu po próbie dodania gazu robi buuuuuuu na każdy ruch manetką i tak na samym ssaniu bez gazu musiałem asfaltem wracać 20 km do domu....- -czy ktoś miał podobny problem , jakieś sugestie? na priv kristof pomaga mi z nastrojeniem gaźnika dziś będe go wyciągał. Mowa o KTM sx 450 2005
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Nie 7:18, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Może jakiś paproch w komorze pływakowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 7:23, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
brylu napisał: | wczoraj stało się coś strasznego : objeżdżałem zwalone drzewo na pierwszym biegu za mało gazu zdechło moto za mało gazu i zadusiłem , po mozolnych próbach odpalenia dochodziło do zapłonu i od razu gasł. Po wyciągnięciu ciepłego ssania brak poprawy, po ściągnięciu filtra powietrza nic, odpiąłem wężyk paliwa-leci aż miło. Wyciągłem zimne ssanie odpalił i chodzi na tych obrotach jak na ssaniu po próbie dodania gazu robi buuuuuuu na każdy ruch manetką i tak na samym ssaniu bez gazu musiałem asfaltem wracać 20 km do domu....- -czy ktoś miał podobny problem , jakieś sugestie? na priv kristof pomaga mi z nastrojeniem gaźnika dziś będe go wyciągał. Mowa o KTM sx 450 2005 |
Wypieła się iglica. Najłatwiej ściągnij bak, odkręć subframe i sprawdź gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 7:29, 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Mialem kiedys podobną sytuacje tylko dystans krótszy....do pchania. Co prawda to było w 2t ale winowajcą okazał się syf w gazniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|